חניה להרכבה עצמית עשה זאת בעצמך

  • המחירים מתייחסים לאיזור גוש דן (כפר סבא – יבנה)

חניה להרכבה עצמית עשה זאת בעצמך

אם יש לכם אזור חנייה פרטי בבית או בעבודה שמיועד לרכב שלכם, מומלץ מאוד להקים מעליו גגון על מנת שהרכב ישהה רוב הזמן באזור מוצל ולא יהיה חשוף לשמש. גם אם מדובר על קירוי חניה מפלסטיק או ללוחות שונים, היתרון שיש בגג מעל הרכב הוא משמעותי.

היום תוכלו לבנות חניה מקורה לבית פרטי או לחניות בבניין משותף ללא עזרה של איש מקצוע. הקירוי שתבנו יסייע לשמור על הרכב ממפגעים של מזג האוויר, מהשמש החזקה שמזיקה לחלקים הפנימיים ברכב וגורמת לדהייה של הצבע וכו'. בנוסף, בחודשי יולי אוגוסט הכניסה לרכב הופכת לסיוט, שכן הרכב מתחמם וצריך לחכות שהמזגן יקרר אותו, קירוי שתבנו לרכב שלכם יפתור את הסוגיה הזאת אחת ולתמיד.

שלוש אפשרויות לקירוי חניה

ישנן שלוש אפשרויות עבור יצירת קירוי חניות לרכב, ועל כך נפרט.

האפשרות הראשונה, בעזרת איש מקצוע שידרוש מכם עלות יקרה עבור השירות.

האפשרות השנייה היא – קירוי לחניה עשה זאת בעצמך. מה עליכם לעשות במידה ובחרתם באפשרות זו? לפני הכל יש לבחור את הגג שאתם רוצים, גג פלסטיק גלי או לוחות, גג איסכורית ועוד, אחר כך יש לבצע מדידה של האזור, לשרטט תכנית, להזמין חומרים ולהצטייד בכל הכלים לעבודה (ברגים, פרופילים וכו').

האפשרות השלישית שנחשבת לכדאית ביותר היא עשה זאת בעצמך, עם קיטים לחניה להרכבה עצמית המבוססים על ערכה מודולרית שמגיעה במתכונת של 'בנה בעצמך', ומה הכוונה? מדובר באפשרות שתחסוך מכם הוצאה יקרה שממילא הייתם משלמים לכל קבלן שהיה מגיע לבנות את הגגון, ולהבדיל מהאופציה השנייה, מדובר בערכה מודולרית שמיועדת להרכבה באופן עצמאי בלי שום חשש לטעות או סיבוך, כל שתאלצו זה לעקוב אחר סדר ההוראות.

הרכבת גגון לחניית רכב בשיטת 'עשה זאת בעצמך' נחשבת לפעולה קלה יחסית והיא תדרוש מכם רק מספר שעות שבסופן תזכו לקירוי מושלם ועמיד עבור הרכב שלכם. מעוניינים בגגון שישמור על הרכב שלכם בכל ימות השנה? אצלנו ב- צל סאן תמצאו ערכת הרכבה לגגון בשיטת  'עשה זאת בעצמך', מדובר בטרנד עולמי שאתם מוזמנים לרכוש אותו אצלנו וליהנות מכל יתרונותיו.

טיפים לבחירת ערכת קירוי עצמית לחנייה של הרכב

אם החלטתם להרכיב לבד חניה לרכב בעזרת  קיט הרכבה עצמי, קבלו מספר טיפים לבחירת ערכה מתאימה:

  • מדידת גודל החנייה- מדדו את אורך, רוחב וגובה החנייה, וקחו בחשבון גם את גודל הרכב ואת מרווח התמרון הרצוי סביבו.
  • החומר של הערכה- יש לדעת כי לכל חומר של ערכת הרכבה עצמית לחנייה יש תכונות משלו שכדאי להכיר, ולהבין באם הן מתאימות לצרכים שלכם. למשל ערכה הכוללת כיסוי PVC תספק לכם קירוי קל משקל ועמיד בפני פגעי מזג אוויר השונים, שמש וגשם כאחד. כמו כן, שלדת מתכת מגולוונת תספק לכם בסיס קירוי חזק, עמיד בפני קורוזיה וקל משקל שאינו נדרש כמעט בתחזוקה.
  • עיצוב הקירוי- בשוק של ימנו ערכות לקירוי חניות מוצעות בעיצובים שונים מהם יש לבחור בעיצוב שמתאים לכם. ניתן לבחור בקירוי עם גג שטוח, גג גמלוני או קמור, או בקירוי המכסה את כל הרכב.
  • אבזרים– בדקו גם אילו אבזרים הערכה כוללות ואת איכותם. אם יש בערכה עמודים

ודאו שהעמודים חזקים ועמידים מספיק כדי לתמוך בקירוי. אם יש בה קורות ודאו שהן מתאימות לגודל החנייה ולמשקל הקירוי. כמו כן ודאו שיש בערכה ברגים מתאימים.

  • ברגים: ודאו שהברגים מתאימים לחומר הקירוי ולחומר העמודים והקורות.
  • הוראות התקנה: כדאי לבדוק מראש שהוראות ההתקנה של פשוטות, ברורות ומקיפות.
  • שימו לב לכלים הדרושים להתקנה.
  • השוואת מחירים: השוו מחירים בין הערכות והספקים שונים, תוך התחשבות במחיר הערכה, אביזרים נלווים, משלוח ואחריות.
  • ספק– קנו ערכה להרכבה עצמית של קירוי לחניית רכב רק מספק אמין, מוכר ומומלץ שיספק לכם כתובת אמינה וזמינה לכל שאלה ובעיה שעולה.
  • ייעוץ– אם אתם מתקשים לבחור בערכה מתאימה פנו אלינו לקבלת סיוע וייעוץ מקצועי בנושא.

טיפים להתקנת קיט הרכבה עצמית לקירוי החנייה

אחרי שברחתם קיט לחניה בהרכבה עצמית, בכדי שמלאכת ההרכבה וההתקנה תבוצע כמה שיותר בקלות, קבלו רשימה של טיפים יעילים:

  • קראו בעיון את הוראות ההתקנה: ודאו שההוראות מופיעות בשפה ברורה ומובנת לכם. כמו כן שימו לב לכל השלבים בתהליך ההתקנה, מהכנת השטח ועד להתקנת הקירוי עצמו. אם אינכם מבינים הוראה מסוימת, פנו לספק לקבלת סיוע מקצועי.
  • הכינו את כל הכלים הדרושים: ערכו רשימה של כל הכלים הדרושים לכל שלב בהתקנה.
  • ודאו שיש לכם את כל הכלים ברשותכם, בין אם אתם נדרשים במקדחה, מברגים, פטיש, סרגל, מפלס, סולם, וכדומה. אם חסר לכם כלי מסוים, רכשו אותו מראש או שאלו מחבר או שכן.
  • הכינו את שטח החנייה: ודאו שהשטח של החניה נקי מכל מכשול, פסולת או צמחייה שעשויה להפריע להתקנה. במידת הצורך ישרו את השטח בעזרת אמצעים שונים כמו חול או חצץ. כמו כן ודאו שהשטח של החניה מנוקז היטב, כדי למנוע הצטברות של מים.
  • בדקו את תנאי מזג האוויר: התקנת קירוי חנייה מומלץ לבצע ביום יבש ושטוף שמש.

הימנעו מהתקנה בתנאי גשם, רוח חזקה או טמפרטורה קיצונית.

  • במהלך ההתקנה: בהתקנה עצמה של ערכת הקירוי הקפידו על עבודה מדויקת ושימו לב למידות המדויקות של כל רכיב ותכננו את מיקומו מראש. במידת הצורך השתמשו במפלס כדי לוודא שהעמודים, הקורות והקירוי מותקנים בצורה ישרה ומאוזנת.
  • השתמשו בקו סימון או טייפ כדי לסמן את מיקום ההתקנה לפני קידוח חורים.
  • השתמשו בברגים וחומרים מתאימים: השתמשו באבזרים המסופקים לכם בערכה ואל תנסו לאלתר עם חומרים אחרים.
  • הקפידו על חיבור יציב: ודאו שהקירוי מקובע כמו שצריך לקיר תומך או לקרקע, וכן שהוא מחובר בצורה יציבה לעמודים ולקורות. בסיום ההתקנה בדקו את יציבות הקירוי, נסו לדחוף קלות את הקירוי ולוודא שהוא אינו זז.

להזמנת ערכה בהרכבה עצמית לקירוי חניית הרכב במחיר משתלם, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת צל סאן בטלפון 1800-2222-18 ו- 052-4400044.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן