מה הוא קיר מסך ולמה הוא משמש?

קיר מסך או בשמו האחר "סוכך מסך" הוא רכיב חיצוני למבנה המשמש להפרדה בין פנים המבנה עליו הוא מסוכך לבין העולם החיצון. הוא מגן מפני קרני השמש, מוריד את הטמפרטורה בתוך המבנה בכ-40 אחוזים ועוזר גם לאטימה אקוסטית. קירות מסך מגיעים בוריאציה חשמלית ובוריאציה ידנית, וקיים סוכך מסך כבלים וסוכך מסך מסילות המתאימים לסוגים שונים של מבנים. קיר מסך עוזר גם לשיפור הנראות והדקורציה של המבנה, לפרסום העסק ולשיפור התנאים שבתוכו.

פרסום העסק

אם יש לכם למשל בית קפה או מסעדה, תוכלו להדפיס מה שתרצו על הבד של הסוכך, לרבות הלוגו של בית העסק ומסר שיווקי מסוים. הוא אינו חייב להיות אטום לחלוטין מבחינת מראה, וניתן להתאים סוכך מסך עם חלון שקוף באמצעו. מעבר להדפסה על הבד, סוכך מסך הוא חפץ דקורטיבי שמשפר את המראה של העסק ותורם למיתוג שלו.

סוכך מסך כבלים

סוכך מסוג זה מתאים למבנים גבוהים ולמבנים שממוקמים במקומות עתירי רוח. הסוכך מתופעל בקלות על ידי ניתוב כבלים שמותקנים בצידיו, ומכאן נגזר שמו.

סוכך מסך מסילות

במקום כבלים, בצידי סוכך מסילות מותקנות מסילות אלומיניום. הסוכך כולל משקולת בתחתיתו שמותחת את הבד באופן יעיל ויציב. הוא עוזר לצמצם ולמזער את הטמפרטורה ואפקט החממה ומתאים לקירור של פטיו וחדרי זכוכית.

לאנשים פרטיים ולעסקים

קירות מסך מתאימים לכל סוג של מבנה ולקוח, ולא רק לעסקים השונים. ניתן להשתמש בהם לסגירה של מרפסות וחלונות גדולים בבית. אם הבית כולל חצר, גינה או בריכה חיצונית, תוכלו להתקין סוכך שיפריד מבחינה ויזואלית בין החלק הפנימי לבין החלק החיצוני, ובכך לאפשר פרטיות לכל צד, הורדה משמעותית של הטמפרטורה בתוך הבית בתקופת הקיץ ואיטום מפני קרני השמש לצורך שמירה על תאורה נמוכה.
ליצירת קשר לחצו כאן
חברת צל סאן פועלת משנת 1995, צברה ניסיון עשיר מאוד בכל הקשור להצללה ועוסקת בייצור ובהתקנה של סוככים, מרקיזות ופרגולות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספרים 050-5753535 או 1-800-2222-18 ודרך הכפתור למעלה לקבלת מידע נוסף ולצורך ביצוע הזמנה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן