למי מתאימים קירות מסך?

קירות מסך מתאימים לכל מי שיש לו בית עם מרפסת, חדר זכוכית, חצר, גינה ובנוסף גם לבעלי עסקים שונים שמעוניינים ליצור הפרדה בין הבפנים לבחוץ. קירות מסך מגנים מפני קרני השמש הן מבחינת הטמפרטורה והן מבחינת צמצום האפקט שלהן על התאורה בתוך הבית או העסק. קירות מסך עוזרים באופן חלקי גם למניעת חדירה של מים ומשפרים גם את האיטום האקוסטי, בכך שהם מונעים מרעשים חיצוניים להפריע למי שנמצא בתוך המבנה. באופן כללי, כל עוד יש למבנה חלק חיצוני שפתוח בחלקו, תוכלו להשתמש בקירות מסך למען שיפור איכות החיים ותנאי המחייה. אם אתם מעוניינים בקירות מסך פרטים נוספים תוכלו לקבל בשיחת טלפון איתנו או דרך האתר.

אקלים פנימי ואקלים חיצוני

בתוך המבנה, בין אם מדובר בבית או בעסק, אתם רוצים ליצור אקלים מסוים ולשמור על תנאים נוחים ונעימים. אם אתם הבעלים של בית קפה שאינו אטום לחלוטין מבחוץ, וכעת יורד גשם או שהשמש קופחת ויוקדת באזור, סביר להניח שתרצו למנוע מטיפות הגשם או מקרני השמש להפריע ללקוחות שלכם. האקלים שבחוץ לא אמור להתערבב בצורה שכזאת עם האקלים שבפנים. קיר מסך שומר על טמפרטורה נעימה, מגן מפני אפקט החממה ושומר על שקט יחסי בתוך העסק.

בתים עם מרפסת

בדיוק באותה מידה, אם יש ברשותכם מרפסת ואתם רוצים לשבת בה על מנת לדבר, לאכול ולעשות על האש עם החברים או המשפחה, סביר להניח שלא תרצו שקרני השמש יסנוורו אתכם ויפריעו לכם ליהנות. קיר מסך פרטי לבית יעזור לכם לשהות בנעימים גם מחוץ לשטח האטום של המבנה ומבלי לסבול מאקלים לא נעים.

בעלי עסקים

אחד היתרונות של קיר מסך הוא שניתן להשתמש בו לפרסום העסק. קיר מסך שמוטמע עליו לוגו העסק או פרט שיווקי אחר, יגרום לעסק שלכם לבלוט למרחקים, ומשמש בצורה זאת גם כמעין שלט נוסף המבשר על מיקום העסק. באופן הזה, לא רק שהעסק משפר את הנראות שלו ומספק למי ששוהה בתוכו תנאים נעימים יותר, הוא גם מקבל חשיפה פרסומית נאה נוספת.

למידע נוסף לחצו כאן

חברת צל סאן עוסקת בייצור ובהתקנה של קירות מסך, סוככים, פרגולות, שמשיות ומרקיזות מסוגים שונים. אם ברצונם לרכוש קיר מסך פרטים נוספים תוכלו לקבל במספרי הטלפון 1-800-2222-18 או 050-5753535. אתם מוזמנים לקבל מידע נוסף בנוגע לסוככי מסך גם דרך הכפתור למעלה ולהתקשר אלינו על מנת לבצע הזמנה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן