מהי עלותו של קיר מסך?

סרטון המחשה להתקנת סוכך מסך:

חברת צל סאן עוסקת הן בייבוא והן בייצור ובהתקנה של קירות מסך וסוככים מסוגים אחרים לבית ולעסק. תוכלו למצוא אצלנו סוככים קבועים, סוככים גליים, סוככי זרועות, סוככי חלון, סוככי מסילות, סוככי חורף, סוככי מסך – ועוד. לכל קיר מסך מחיר אחר בהתאם לגודל, למיקום ולסוג שלו. דרכנו ניתן להזמין קירות מסך בהתאמה אישית ועל פי הצרכים המסוימים שלכם. במעמד ההזמנה תקבלו את כל הפרטים הרלוונטיים, לרבות המחיר כמובן. כל קיר מסך שנתקין עבורכם הוא משוכלל, לרבות המנגנונים החשמליים במידה וישנם, עשוי מחומרים עמידים ואיכותיים וישמש אתכם נאמנה זמן רב ובצורה יעילה ומוצלחת.

מה שבאמת חשוב

עלות קיר מסך היא פרמטר בעל משמעות. חברתנו דוגלת במתן מחירים אטרקטיביים, מתוך מטרה לתת לכל אדם פרטי או בעל עסק את הפתרון שלו הוא זקוק. מה שלא פחות חשוב, הוא שקירות המסך שלנו עמידים מאוד בפני כל תנאי מזג האוויר והאקלים הישראלי, מגנים בצורה נפלאה ויעילה מפני קרני השמש, מספקים אטימה אקוסטית וויזואלית, עוזרים לשמירה על טמפרטורה נעימה, הם דקורטיביים במיוחד ויחזיקו עבורכם זמן רב. רכישה איכותית מתחילה וממשיכה בראש ובראשונה ממה שמקבלים ומפיקים ממנה, ולא רק מעצם גובה המחיר. וודאי שכאשר המחיר זול והמוצר בהתאם, הצרכן לא השיג בכך דבר ולא ביצע רכישה מוצלחת. הסוד טמון בשילוב שבין מחיר טוב ומוצר מעולה.

התאמה אישית ללקוח

בידינו סוגים שונים וקטגוריות שונות של סוככים וסוככי מסך. נוכל להתאים לצרכים שלכם את סוכך המסך שיתאים לכם, מבחינת סוגו, גודלו, דרך התפעול שלו ונתוניו. קיימים סוככי מסך ידניים וחשמליים, סוככים עם מסילות או עם כבלים, וכן סוגים נוספים של סוככים כגון סוככים קבועים, סוככים גליים וסגירות חורף מודולאריות. תוכלו לרכוש מאיתנו גם מרקיזות פרטיות, מרקיזות עסקיות ופרגולות שונות. האפשרויות הן רבות וכך גם ההתאמות שנוכל לבצע עבורכם. המוצר שתקבלו יהיה מובחר, משובח ודקורטיבי ועלותו תשתנה כמובן בהתאם לסוג שלו, למנגנון שלו ולגודל שלו.
ליצירת קשר לחצו כאן
לקירות מסך מחירים שונים ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפונים 1-800-2222-18 או 050-5753535 או דרך לחיצה בכפתור למעלה ונשמח לספק לכם את כל המידע שלו אתם זקוקים. חברת צל סאן דואגת לספק שירות מהיר, מקצועי ואמין לקהל לקוחותיה הפרטיים והעסקיים כאחד, בעזרתם האדיבה של שלושה צוותים סופר איכותיים ועתירי ניסיון. מידע נוסף לגבי החברה ומוצריה תוכלו לקבל על ידי לחיצה כאן.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן