קירות מסך ופרגולות מאלומיניום

אלומיניום נחשב לאחת המתכות והחומרים האיכותיים ביותר ונפוץ בשימוש בכל הקשור ליצירת סוככים ופתרונות הצללה שונים. חברת צל סאן מייצרת ומתקינה קירות מסך שמותקנות בצידיהן מסילות דקורטיביות מאלומיניום ופרגולות העשויות מאלומיניום. האלומיניום מקנה מראה אסתטי ונאה בכל מקום שבו משתמשים בו, ולא בכדי הוא כה פופולארי. בנוסף לאלומיניום, תוכלו לרכוש דרכנו פרגולות וקירות מסך מחומרים אחרים. לייעוץ בנוגע לצרכים שלכם וביצוע רכישה של קיר מסך אלומיניום או סוכך אחר בהתאמה אישית, צרו איתנו קשר טלפוני בהקדם.

להראות טוב מכל מקום

בעלי עסקים יודעים כמה חשוב להראות, ולא פחות חשוב – להראות טוב. קירות מסך אלומיניום שתרכשו דרכנו יגדילו את הנוכחות הויזואלית של העסק שלכם ויקנו לו נראות דקורטיבית ונאה לעין. מתכות באופן כללי מתקבלות טוב בעיני הלקוחות ועוזרות לשיפור המיתוג של העסק.

עמידות באקלים משתנה

בשל כך שקירות מסך באים במגע מתמיד עם האקלים החיצוני, חשוב שהם יוכלו לעמוד בהצלחה בתנאים השוררים בחוץ. זה נכון גם לשמש וגם לגשם ולטמפרטורות שונות. אמנם האקלים בישראל הוא נוח באופן יחסי, אך עדיין יש לתת לכך חשיבות רבה. קירות המסך שלנו עשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר, תוך השגחה אישית שלנו על תהליך הייצור מ-א' ועד ת'.

פרגולות אלומיניום

הפרגולות שלנו מאפשרות זרימה נוחה ונכונה של המים ועושות עבודה מעולה בקירוי. הן מתאימות לכל עונות השנה ומאפשרות תנאים יבשים בחורף וצל רחב ונעים בקיץ. תוכלו לרכוש פרגולות מאלומיניום, ממתכת אחרת או מעץ.

שמשיות אלומיניום

חברתנו מייבאת שמשיות בעלות שלדת אלומיניום וניתן לרכוש אותן בשלל צבעים וגדלים שונים. גם במקרה הזה מדובר במוצרים האיכותיים ביותר בשוק, שיעשו עבודה מעולה וישמשו אתכם הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

למידע נוסף לחצו כאן

חברת צל סאן

מרגע ההזמנה דרכנו של קיר מסך או כל מוצר אחר, אנו נוודא שהוא יותקן אצלכם תוך לא יאוחר מ-14 ימים. חרטנו על דגלנו להעניק שירות אמין, מקצועי וזריז ככל האפשר והצוותים שלנו עומדים בערכים הללו בכל יום מחדש. להזמנת קירות מסך, פרגולות, שמשיות ומרקיזות, צרו איתנו קשר בטלפונים 1-800-2222-18 או 050-5753535 ונשמח לעזור. מידע נוסף לגביי קירות מסך תוכלו לקבל על ידי לחיצה בכפתור למעלה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן