כיצד לסוכך על החלק החיצוני בעסק?

סוכך מסך וסוככים בכלל הם דרך נפוצה ופופולארית מאוד לסוכך על החלק החיצוני בעסק. זה יכול להיות החלק שכולל מקומות ישיבה, איזור הכניסה לעסק ואף העסק כולו. כל מבנה הוא שונה וכך גם הצרכים שלו. לכל עסק מתאים פתרון הצללה וקירוי אחר, ויש להימנע מרכישה לא מתאימה. כאשר רוצים לשוות לעסק מראה אלגנטי, לסוכך על הלקוחות ולאפשר שהות נעימה, כדאי לרכוש סוכך דקורטיבי, עמיד בפני האקלים בארץ וכזה שיוצר הפרדה בצורה יעילה בין הפנים לבין החוץ.

סוככים קבועים

כשיש צורך בפתרון יציב מאוד, שגם לא דורש תחזוקה כלל ולא צריך לתפעל או לכוון אותו, אין ספק שסוכך קבוע על שלל צורותיו השונות מהווה פתרון טוב. הוא שומר על יציבות גם בתנאים סוערים וכאשר מנשבות רוחות חזקות. עצם כך שאין צורך להתעסק איתו ביום יום הופך אותו לאופציה נוחה עבור עסקים רבים.

סוככים מתקפלים

סוככים מתקפלים ניתן לפתוח ולסגור כאוות נפשכם, ובחלק מהמקרים ניתן לפתוח אותם באופן חלקי ולא מלא על ידי שימוש במסילות. הם קיימים בוריאציות חשמליות וממונעות ווריאציות ידניות שמתפעלים באמצעות מנואלה. סוככים מתקפלים כסוככי מסך וסוככי זרועות הם פופולאריים מאוד בבתי עסק רבים, לרבות מסעדות ובתי קפה. הדינאמיות שלהם מאפשרת למי שרוכש אותם גמישות רבה, ובפרט אם רוכשים סוכך מסך חשמלי שנפתח ונסגר בלחיצת כפתור.

מרקיזות לעסקים

מעבר לסוככים השונים של חברת צל סאן, תוכלו לרכוש מאיתנו גם מרקיזות המיוצרות במפעל שלנו ומגיעות עם אחריות ל-10 שנים. בכל הקשור לעסקים, מרקיזות מתאימות מאוד לויטרינות ולמרפסות, אך לא רק. הן מתאימות לכל עונות השנה ועמידות בכל תנאי האקלים. הן מונעות חדירה של מים וקל מאוד לתפעל אותן.
למידע נוסף לחצו כאן
צרו קשר עם חברת צל סאן במספרי הטלפון 1-800-2222-18 או 050-5753535 על מנת לקבל מידע נוסף ולבצע הזמנה של סוככים, מרקיזות או פתרון קירוי והצללה אחר. מידע נוסף לגבי מרקיזות לעסקים ניתן לקבל על ידי לחיצה בכפתור למעלה. אם אתם מתעניינים בצללית סוכך מסך, חברתנו תוכל לייצר ולהתקין עבורכם סוככים נפלאים, עמידים ויעילים במיוחד.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן