פתרונות הצללה לרכב

סרטון המחשה להצללה לרכב:

סוגים של פתרונות הצללה למקומות חניה

הצללה יעילה חייבת להיות חלק בלתי נפרד מכל מקום חניה פרטי או ציבורי. הצללה היא הדרך היחידה להגן על הרכב מפני בלאי ושחיקה. ההגנה העיקרית שניתן להשיג באמצעות הצללה היא עבור הפח והצבע.

הצללה היא בעיקר השקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך, כי היא מאפשרת לשמור על ערך הרכב. ניתן להתאים את ההצללה לכל סוגי מקומות החניה ובעיקר לחניה פרטית או מקום חניה ספציפי בחניון של בניין משותף.

מהו סוכך?

חשוב להכיר את הסוגים השונים של פתרונות הצללה לרכב ולמקומות חניה. הסוג הראשון והנפוץ ביותר הוא סוכך. יש כמה אפשרויות להתקין סוכך לרכב והן כוללות סוכך קבוע, סוכך נייד מתקפל או סוכך זרועות. סוכך קבוע עשוי לדרוש רישיון עירוני, אך היתרון שלו הוא חוזק, יציבות ועמידות בכל תנאי מזג האוויר.

הסוג השני הוא סוכך נייד מתקפל. זהו סוכך שמתאים למי שלא יכול להתקין את הסוכך הקבוע בגלל שיקולי מקום או תקציב. סוכך נייד מאפשר דינאמיות וניתן להזיז אותו ממקום למקום על פי הצורך. הוא בנוי על שלדה מתקפלת והתקנתו לא דורשת רישיון.

הסוג השלישי הוא סוכך זרועות. זהו סוכך עדין יותר שמספק הצללה טובה מפני השמש אך לא מספק הגנה מפני גשם. סוכך זרועות ניתן להפעלה באופן ידני או עם מנגנון חשמלי. בנוסף, הוא מותקן על קיר הבניין והיריעה שנמתחת מעליו נפרשת מעל המכונית.

היתרונות והחסרונות של הפרגולה

גם פרגולה משמשת להצללה יעילה של רכבים. היתרון הבולט של הפרגולה הוא דקורטיבי ואסתטי. פרגולה משדרגת מקומות חניה ויש לה ערך מוסף בהשוואה לפתרונות הצללה סטנדרטיים. את הפרגולה ניתן לבנות מעץ או אלומיניום. פרגולות אלומיניום נחשבות טובות יותר כי הן לא מושפעות מתנאי הסביבה, לא מחלידות ולא נחלשות בגלל גשמים, שמש או רוחות.

פרגולות אלומיניום מתאימות כפתרון הצללה לרכבים גם בגלל העיצוב. אלומיניום הוא חומר גלם שקל לעבוד איתו. צורת הגימור החלקה של האלומיניום יוצרת מראה אלגנטי והמשקל הנמוך שלו אידיאלי בערכות להרכבה עצמית של קירוי חניות.

 

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן