פרגולה תלויה לחניה

אם נמאס לכם להיכנס לרכב הרותח ולהמתין דקות ארוכות עד שהמזגן מצליח להבריח את החום, הגיעה העת שתתקינו פתרון הצללה לרכב. חניה פרטית כבר יש לכם ואתם לא צריכים לדאוג ממציאת מקום חניה. כעת נותר לכם להשלים את חוויית הנוחות הזאת עד תום ואם אין לכם את האופציה להתקין סוכך רצפתי המקובע לקרקע, יש לכם את האפשרות להתקין פרגולה תלויה לחניה.

מה זה פרגולה תלויה?

ככלל, ההיגיון אומר שכאשר אנו רוצים להתקין פריט כבד משקל, עלינו לספק לו תמיכה מהקרקע וזה אכן מודל ההתקנה השכיח ביותר לפרגולות וסוככים. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם, מסיבות שונות, אין לנו את היכולת להתקין קונסטרוקציה רצפתית, או שיש לנו העדפה ברורה שלא להשתמש בקונסטרוקציה כזאת. במקרה כזה, עומדת לרשותנו האפשרות להתקין פרגולה תלויה. הפרגולה התלויה אינה נתמכת על ידי הקרקע אלא תלויה באוויר מעל השטח אותו היא אמורה לכסות. עיגון הפרגולה מתבצע אל קיר המבנה, הן באמצעות קו עוגן מרכזי לאורך כל הפרגולה והן באמצעות שני כבלי מתכת הנושאים את הקצה "הרחוק" של הפרגולה ומעגנים גם אותו לקיר המבנה.

פרגולה תלויה לחניה

ויש גם פרגולה תלויה לרכב

פרגולה תלויה היא אפשרות ריאלית אך ורק כאשר הפרגולה עצמה עשויה מחומרים קלים יחסית. פרגולת עץ למשל, היא פרגולה כבדה מאוד ולכן, למעט פרגולות כניסה קטנות ממדים, דורשת תמיד תמיכה מן הקרקע. לעומת זאת, פרגולות אלומיניום או צינורות ברזל דקים אך חזקים, מאפשרים את האופציה של פרגולה תלויה. האופציה של פרגולה תלויה לרכב מותנית כמובן בקרבת מקום החניה למבנה, כך שניתן לעגן את הפרגולה לקיר החיצוני של המבנה. אם אפשרות זו זמינה עבורכם, אתם בהחלט רוצים לשקול את האופציה של פרגולה תלויה לחניה – היא גם יותר זולה לרכישה, גם יותר זולה להתקנה וגם מספקת את אותו ערך ההצללה בדיוק כמו פרגולה רגילה. בנוסף לכך, היא אינה כוללת קונסטרוקציה לקרקע שבדרך כלל יכולה להפוך לגורם מאוד מפריע לתנועת הרכב באופן חופשי.

אצלנו בצל סאן תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות הצללה לבית, למרפסת, לגינה או לחניה ובכלל זה גם פתרונות מתקדמים של פרגולה תלויה לחניה עם מבחר סוגי קירוי בד, פלסטיק ועוד. אם כלו מבחינתכם כל הקיצים ואתם לא מוכנים יותר לחוות את חוויית הכניסה לרכב רותח, הזמינו כאן ועכשיו פרגולה לחניה ותוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים, התקנה מקצועית ואחריות מלאה. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 052-4400044.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן