פרגולה לדלת כניסה

יום חורף גשום וקר, הגשם מכה בחוזקה ואתם ממהרים הבייתה על מנת להתחמם מול התנור ולשתות שוקו חם. הגשם לא מפסיק לרדת לרגע. הגעתם סוף סוף לדלת הכניסה, אך אינכם מוצאים את המפתחות, אתם דופקים בדלת אך אף אחד לא שומע את הדפיקות בשל רעש הגשם. אתם מחפשים שוב את המפתחות ומוצאים אותם בכיס המכנסיים. אתם כבר רטובים לגמרי…

חלק גדול מהסיפור הרטוב הזה, היה יכול להימנע בקלות אם מעל לדלת הכניסה הייתה מותקנת פרגולה עם חיפוי נגד גשם, פרגולות יכולות לשמש כהגנה מפני הגשם בימי החורף ולהצללה בימי הקיץ הלוהטים כנגד קרני השמש הישראלית.

למידע נוסף לחצו כאן

פרגולה בכניסה לבית משתלבת באופן הרמוני עם הגינה והחצר. הפרגולה מעניקה לכל בית מראה כפרי וביתי. את הפרגולה ניתן לעצב בסגנונות שונים עפ"י דרישות הלקוח. ניתן להשתמש בסוגי עץ שונים, אלומיניום וגימורים שונים ואפשר להתאים פרגולה מעל דלת כניסה לכל גודל שמעוניינים בו.

פרגולה לדלת כניסה מספקת פתרון פרקטי לכל מי שרוצים שמעוניין ליהנות משילוב של הגנה מפני השמש או לא להיפגע מטיפות גשם בימי החורף הגשומים. מכיוון שהפרגולה נמצאת ממש בחזית הבית מעל לדלת הכניסה יש חשיבות גדולה לכך שהפרגולה תהיה מעוצבת ואסתטית. אנשים רבים מבינים שמעל לדלת הכניסה שבה השקיעו ממון רב, לא יכול להיות סוכך פשוט וסתמי.

מקורה של המילה פרגולה מגיע מלטינית והיא קיימת כבר אלפי שנים. המחשבה שעומדת מאחורי הפרגולה היא הרחבת הבית כלפי חוץ. המרפסת או הגינה. הפרגולה משמשת כמקום המגן על האנשים בכל תנאי מזג האוויר, היא מספקת מיגון מפני קרני השמש החמות וגם מפני גשם בחורף. פרגולה כניסה לבית משמשת כפתרון להצללה, ובצורה זו שומרת על דלת הכניסה לבית. כאשר דלת הכניסה עשויה מעץ וחשופה לקרני השמש באופן יומיומי, היא עלולה לאבד מצבעה ואף לדהות, תכיפות הטיפולים והצביעה של הדלת יהיו רבים יותר, ובלא טיפול הדלת עלולה אף להיסדק.

מה הן האפשרויות לבניית פרגולה מעל לדלת הכניסה?

קיימות מספר אפשרויות לבניית פרגולה בכניסה לבית:

  • פרגולה תלויה ללא רגליים – הפרגולה אינה נתמכת באמצעות רגליים ומחוברת בדרך כלל באמצעות כבלים ממתכת לקיר הבית
  • חיבור הפרגולה לקיר הבית עם שתי רגליים קדמיות – מתבצע כאשר הפרגולה גדולה מאד.

האם ניתן לבצע קירוי לפרגולה קיימת?

אנו מתמחים בקירוי של פרגולות עץ, אלומיניום ומתכת, הקירוי מתבצע על ידי מתיחת יריעת P.V.C אטומה למים.

לחברת צל סאן מפעל לייצור קונסטרוקציות מתכת בו ניתן לתכנן את הפרגולות והסוככים לפי רצון הלקוח ובמידות לא קבועות. הסוככים והפרגולות מיוצרים מחומרים מעולים: השלדה בנויה מסגסוגת אלומיניום, והגימור הינו מנירוסטה. אנו מאמינים במוצרים שלנו, ונותנים אחריות לכל החיים נגד חלודה.

חברת צל סאן, הינה החברה המובילה בישראל בענף ההצללה, אנו מתמחים בייצור ובהתקנת מגוון גדול של סוככים ופרגולות לבתים פרטיים ולעסקים. חברת צל סאן נותנת ייעוץ חינם בבית הלקוח, ומקפידה לתת שירות מקצועי, אמין ומהיר. אנו מתחייבים לביצוע ההתקנה – עד ארבעה עשר ימי עסקים ממועד ההזמנה.

במידה ואתם מחפשים חברה עם שירות מקצועי אמין ומהיר הגעתם למקום הנכון! נשמח לענות לשאלותיכם בטלפון: 1800-2222-18 או בטלפון: 052-4400044 או צרו קשר כאן.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן