התקנה של סוכך בבית או בעסק

סרטון המחשה להתקנת סוכך מסך:

 

סוכך מסך או כל סוכך אחר רלוונטיים לרוב לבתים פרטיים, בתים עם מרפסת ואינספור עסקים מסוגים שונים ברחבי הארץ. עלות סוכך מסך תלויה בגודל שלו, במנגנון שבו הוא משתמש, בסוג הסוכך הספציפי ובמשתנים נוספים. העלות מהווה רק פרמטר אחד, ולא פחות חשוב לוודא שמדובר במוצר מצוין, עם גימור משובח, שעשוי מחומרי גלם איכותיים והוא בעל עמידות גבוהה לטווח ארוך. חברת צל סאן תוכל להתאים לכם סוכך בהתאמה אישית, לייצר אותו ולהתקין אותו בבית או בעסק באופן המקצועי והמדויק ביותר.

צוותים מנוסים

החברה שלנו מפעילה שלושה צוותים שעשו כברת דרך רבה מאוד בכל הקשור להתקנת סוככים, ויוכלו לבצע עבורכם את העבודה בעת האפשרית המוקדמת ביותר. ההתקנה מבוצעת תוך 14 ימים מרגע ההזמנה ובשאיפה להקדים. התקנת הסוכך תהיה כמובן יציבה, פרפקציוניסטית ונטולת פשרות.

ייעוץ חינם בבית הלקוח

אם אינכם יודעים איזה סוכך אתם רוצים ומה יתאים לכם, בדיוק בשביל זה חברת צל סאן תוכל להגיע עד אליכם, להסביר, לייעץ, להתאים ולתת מידע בדבר עלות סוכך מסך.

חדש או חידוש

חברתנו תוכל להתקין עבורכם סוככים חדשים ומשובחים או לחדש את הסוככים הקיימים, לרבות החלפת הבדים שלהם. אם אתם מרוצים מהסוכך שלכם, ורק מעוניינים לחדש אותו, זאת גם אופציה ונוכל לבצע עבורכם גם עבודה שכזאת.

מוצרים מעולים מלאכת יד

חברתנו עוסקת בייצור של סוככים שונים במפעל שלנו, תוך הקפדה על תהליכי ייצור איכותיים במיוחד ושימוש בחומרים מעולים. בדרך זאת, אנו יכולים להשגיח על הייצור ולוודא שכל מוצר שאנו משווקים ומתקינים, אכן עומד בסטנדרטים גבוהים מאוד ולא פחות מכך. בנוסף לכך, אנו גם מייבאים מוצרים וסוככי זרועות של החברה הצרפתית המעולה Mitjavila המוסמכת לתו תקן גרמני מחמיר.

ליצירת קשר לחצו כאן

חברת צל סאן כאן בשביל לספק מענה לכל השאלות ולכל הסוגיות. צרו איתנו קשר במספרים 1-800-2222-18 או 050-5753535 או דרך הטופס שבקישור הבא. נשמח לספק לכם ייעוץ בחינם, להתאים לכם את הסוכך שמתאים לכם ולהתקין אותו באופן המקצועי ביותר בבית או בעסק.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן