סככות מתקפלות לרכב

סוכך נייד מתקפל לרכב

סוכך לרכב נועד כדי להגן על הפח והצבע. במקביל, הוא מונע יובש בצמיגים ולכן משפר גם את תחושת הבטיחות בנסיעות קצרות וארוכות. באמצעות סוכך ניתן למנוע חשיפה ישירה של הרכב לפגעי מזג האוויר, השמש, הגשם והרוחות. הסוכך אידיאלי לכל מקומות החניה והוא מתאים לרכבים משפחתיים ומסחריים. בנוסף, ניתן להשתמש בסוכך לרכב גם בבתי עסק ולהציע חניה נוחה לקהל הלקוחות.

אפשר להשיג את הסוכך במגוון רחב של דגמים. לצד סוכך קבוע שעשוי לדרוש רישיון עירוני וסוכך זרועות שמופעלות ידנית או באמצעות מנגנון חשמלי, קיים גם סוכך נייד מתקפל. זהו סוכך שמתאים למי שלא רוצה להשקיע בסוכך הקבוע מסיבות שונות. הסיבה העיקרית להתקנת סוכך נייד מתקפל היא הצורך במודולארית. באמצעות הדגם המתקפל ניתן לנייד את הסככה ממקום למקום על פי הצורך, באופן מיידי ובלי לפגוע בהיקף ההגנה וההצללה.

היתרונות של סוכך מתקפל

סוכך נייד מתקפל נפתח בקלות בכל מקום. הוא מתפרק ללא צורך במאמץ פיזי ובנוי על שלדת אלומיניום עמידה בפני שיתוך. היתרון המרכזי של הסוכך המתקפל הוא שאין צורך ברישוי על מנת להקים אותו. בניגוד לסוכך קבוע שמחייב בחלק מהמקרים רישיון של העירייה המקומית, הסוכך המתקפל זמין עבור הלקוחות גם במקומות חניה ציבוריים או כמובן בחניה פרטית של בניין משותף.

יתרון נוסף של סוכך לרכב מתקפל הוא מחיר אטרקטיבי. כיום ניתן להשיג סככות מתקפלות לרכב במחירים זולים בעשרות אחוזים בהשוואה לסוככים הקבועים. הסככה המתקפלת אסתטית ודקורטיבית, עומדת בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ומתאימה למי שרוצה לנסות את הפתרון הנייד לפני שהוא עובר לסוכך קבוע.

איפה קונים סככה מתקפלת?

בחירה נכונה של סככה לרכב מתקפלת מבטיחה שביעות רצון גבוהה לאורך זמן. הסוד הוא לרכוש את הסככה במקום מקצועי ולהשוות בין הדגמים לפי המפרט הטכני. כדאי לבדוק מאיזה חומרי גלם מיוצרת הסככה והאם היא עומדת בתקן הנדרש מבחינה בטיחותית. אפשר גם לקרוא מידע על סככות שונות באתרי האינטרנט, לקבל המלצות מלקוחות קודמים או להגיע לאולמות התצוגה ולראות אותן במצב סגור ופתוח.

בחירת סככה מתקפלת תלויה במידות החניה ובמידות של הרכב. החוק אוסר על התקנת סוכך או גגון שמפריע לתנועה, לכלי רכב אחרים ולהולכי רגל. כתוצאה מכך, המקום שבו קונים סככה מתקפלת אמור לאפשר ללקוח לבצע הזמנה מותאמת אישית. הזמנה כזו מתחשבת במידות הנדרשות וחוסכת בהוצאות מיותרות על סוכך מתקפל.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן