סככה ניידת לרכב

מה עושים עם סככה ניידת?

סככה ניידת לרכב מספקת שורה ארוכה של יתרונות. ראשית, אפשר להזיז אותה ממקום למקום בקלות וללא צורך בהפעלת כוח פיזי. הניידות היא המאפיין הבולט ביותר של סככה מתקפלת והיא אידיאלית לשימוש פרטי או מסחרי. אפשר לפתוח את הסככה במקום חניה מסוים ולאחר מכן להעביר אותה למקום חניה אחר. במקביל, הסככה יכולה לשמש בעלי עסקים וחנויות שרוצים להציע לקהל הלקוחות גישה נוחה לחניה פרטית.

שנית, סוכך נייד לרכב לא דורש שום סוג של רישוי. בניגוד לסוכך קבוע שאותו צריך לאשר מול הרשות המקומית כדי להימנע מקנס או פירוק, הסוכך הנייד אין מחייב רישיון. הוא מתאים לחניה פרטית של בתים צמודי קרקע, לחניה פרטית בבניין משותף ולמקומות חניה פרטיים במקומות ציבוריים. העובדה שאין צורך ברישוי על מנת להקים את הסוכך הנייד הופכת אותו לפתרון הצללה אידיאלי בערים, מושבים וקיבוצים.

הרכבה ופירוק של סוככים ניידים לרכב מתבצעים בתוך זמן קצר. הסוכך מתאים למי שלא רוצה להשקיע בפתרון הצללה קבוע בגלל חוסר מקום, או למי שרוצה להשאיר לעצמו את האפשרות לנייד את הסוכך בגלל סיבות כאלה ואחרות. ניתן לבחור בסוכך המתקפל כדי לשלב אותו יחד עם פתרונות הצללה אחרים ואפשר להשיג אותו במגוון רחב של צבעים ודגמים.

איך בנוי הסוכך המתקפל?

סוכך מתקפל ונייד בנוי על שלדה ממתכת. השלדה מתקפלת בזכות מנגנון מיוחד שמאפשר יציבות ובטיחות. על גבי השלדה של הסוכך הנייד נמתחת יריעת בד עמידה. היריעה מספקת הצללה אידיאלית למקומות חניה קטנים וגדולים ואפשר לפתוח אותה גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

בנוסף, יש לציין את היתרונות שמשותפים לכל סוגי הסככות לרכב. סככה היא למעשה פתרון הצללה שנועד להגן על הצבע והפח של הרכב מפני בלאי ושחיקה. הצללה גם מונעת מהצמיגים להתייבש וכך היא משפרת את תחושת הבטיחות במהלך הנסיעה. מעבר לכך, להצללה קבועה יש יתרון כלכלי ברור. היא מונעת מחום לחדור אל תוך חלל הפנים של הרכב וכך חוסכת את הצורך בהפעלת מיזוג.

כל היתרונות של הסככה באים לידי ביטוי גם בדגם הנייד והמתקפל. דגמים מן הסוג הזה מוכיחים את היעילות שלהם במדינה חמה עם אקלים ים תיכוני כמו ישראל. כדאי לשלב את הסככה במקומות החניה הפרטיים ולנצל את המאפיינים שלהם. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הבדלים בין סוכך קבוע ונייד, לקרוא מידע באתרי האינטרנט ולחסוך בהוצאות.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן