סוככי מסך עם בד נושם

סרטון המחשה להתקנת סוכך מסך:

בעונת הקיץ, מומלץ להשתמש בסוכך עם בד נושם שאינו צובר לחות ונעים יותר לשהות תחתיו. חברת צל סאן משתמשת בבדי דראלון הגרמניים והיוקרתיים, שהם נושמים, גמישים וקלי משקל. בדי דראלון מהווים אופציה מעולה לשימוש בסוככים שמיועדים לקיץ הישראלי. באופן כללי, סוככי מסך בד נושם יאפשרו לכם לשהות ולשבת בכיף, בטמפרטורה נעימה, מבלי להסתנוור ועם הרבה פחות לחות והזעה. כאשר הסוכך מסך שאתם רוכשים מיועד לשימוש בעיקר בעונת הקיץ, בהחלט מומלץ להשתמש בבד נושם.

חכם בשמש

הקיץ הישראלי הוא כבד יחסית ומי שיש להם בית עם חצר, גינה או מרפסת – בדרך כלל בהחלט רוצים לנצל אותם עד תום, לעשות על האש, לשבת עם המשפחה והחברים, להחליף חוויות וליהנות. אפשרות נוספת היא פשוט להתרווח באחר צהריים חמים ולהתענג על רגיעה כללית. גם בעלי עסקים שמארחים לקוחות רוצים לתת להם חוויה נעימה ומבלי שיסבלו מהשמש. ניתן לקבל מפלט מהשמש החמה על ידי שימוש בסוככים שנוגדים את אפקט החממה, מאפשרים אקלים נוח יותר ומספקים הצללה יעילה. הבד הנושם מתאים ומומלץ עוד יותר לשיפור התנאים והורדת הלחות.

משקולת ליציבות

סוככי מסך מגיעים עם משקולת בתחתיתם שמפעילה את כובד המשקל שלה על מנת לגרום לבד להימתח, להתפרס ולשמור על יציבות.

סוככים איכותיים ויעילים

אנחנו דואגים לכך שכל הסוככים שלנו יהיו איכותיים במיוחד ויספקו תנאים מעולים. הפעילות הענפה שלנו משנת 1995 מציבה אותנו כחברה המובילה בכל הקשור לסוככים, פרגולות ופתרונות הצללה וקירוי. החומרים שמהם עשויים ומיוצרים כל החלקים של הסוככים הם חומרי גלם משובחים. הסוככים שלנו מגיעים עם אחריות לכל החיים כנגד חלודה ובד הדראלון עומד בתו תקן גרמני עולמי, מיוצר בגרמניה ומגיע עם אחריות לחמש שנים, הכוללת גם אחריות על דהיית צבע הבד.
למידע עלינו לחצו כאן
קראו על חברת צל סאן על ידי לחיצה בכפתור למעלה וצרו איתנו קשר במספרי הטלפון 1-800-2222-18 או 050-5753535. אנחנו מספקים ייעוץ בחינם בבית הלקוח והתאמה אישית של סוכך לצרכים שלו. ההתקנה תתבצע על ידי אחד משלושת הצוותים המנוסים והמיומנים שלנו תוך 14 ימים מרגע ההזמנה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן