סוככי כניסה – סוכך לכניסה לבית

סוכך כניסה לבית

אנשים רבים משקיעים מחשבה וכסף רב בקניית דלת כניסה לבית, אך כאשר הם נכנסים לגור בבית עצמו מגלים שדלת הכניסה אינה מוגנת מפגעי מזג האוויר, השמש קופחת ברוב ימות השנה וגורמת לדלת לאבד מצבעה ויופייה. כאשר חומר הגלם של הדלת הוא עץ, הנזק שייגרם ע"י קרני השמש  תוך מספר שנים ספורות הוא גדול מאד. במידה והדלת לא תטופל באופן תדיר עלולים להיווצר בה בקיעים וסדקים.

למידע נוסף לחצו כאן

אז מה אפשר לעשות על מנת להגן על דלת הכניסה?

הפתרון להגנה על דלת הכניסה הינו פשוט מאד: סוכך לכניסה לבית – באמצעות סוכך כניסה אפשר לשדרג את איכות החיים בבית בצורה משמעותית. סוככי כניסה יכולים להגן עליכם מפני השמש היוקדת לעזור בהצלת הדלתות של בתי עסק ובתים פרטיים. סוכך כניסה יכול לעזור בצורה אפקטיבית בהפחתת הטמפרטורה בכניסה לבית ע"י הצלתו. סוכך כניסה עוזר בהגנה מפני חדירת גשם, ברד ושלג וכך ניתן לעמוד בחוץ ללא חשש.

האם ניתן להזמין סוככים לכניסה בעיצוב שמתאים לסגנון הבית?

יש אנשים שנוטים לחשוב על סככה לכניסה לבית, כמשהו פרקטי שעלול לא להשתלב בעיצוב. כיום, ניתן למצוא עיצובים וסגנונות שונים של סוככים שיתאימו בדיוק בשבילכם. הסוכך יכול להוסיף רבות גם לעיצוב הבית ולתת לו מראה אלגנטי ומודרני. מגוון האופציות הוא עצום ואנו ממליצים לפנות אלינו על מנת שנוכל לסייע לכם למצוא את העיצוב שמתאים בדיוק עבורכם מבחינה פונקציונלית ועיצובית, למעלה מעשרים וחמש שנות ניסיון ועשרות אלפי פרויקטים הפכו את חברת צל סאן לחברה המובילה בישראל במתן פתרונות הצללה במגזר הפרטי ובמגזר העסקי.

מהו הגובה בו כדאי להציב את הסוכך?

מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו ולתכנן את הסוכך כך שהגובה ייתן לכניסה לביתכם מראה פתוח ומזמין, אך יש לשים לב שהסוכך יהיה בגובה ובזווית מספקת על מנת לתת מענה לחדירת מי גשם וקרני שמש בצורה אלכסונית.

מטרתנו בחברת צל סאן, היא לשפר את איכות החיים באמצעות פתרונות הצללה מגוונים, אנו עושים זאת באמצעות טכנולוגיות חדישות וחומרי גלם רבים שבאמצעותם אפשר ליצור במהירות וביעילות סוככי כניסה לבתים פרטיים, בתי עסק ובנייני מגורים.

חברת צל סאן הינה החברה המובילה בישראל בענף ההצללה, אנו מחזיקים, מפעל לייצור קונסטרוקציות מתכת בו ניתן לתכנן את הפרגולות, הסוככים והגגונים בהתאם לרצון הלקוח וניתן להזמין גגונים במידות לא קונבנציונאליות. הסוככים, הגגונים והפרגולות מיוצרים מחומרים מעולים: השלדה בנויה מסגסוגת אלומיניום, והגימור הינו מנירוסטה. אנו מאמינים במוצרים שלנו ונותנים אחריות מלאה כנגד חלודה לכל החיים. הסוככים שלנו הינם בעלי תו תקן גרמני ומצטיינים באיכותם ובעמידותם. הצוות הטכני שלנו הוא מהמנוסים ביותר בארץ והשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא אישי ומקצועי ללא כל פשרות.

אנו מתמחים בייצור ובהתקנת מגוון גדול של גגונים, סוככים ופרגולות לבתים פרטיים ולעסקים. חברת צל סאן מעניקה ייעוץ חינם בבית הלקוח, ומקפידה לתת שירות מקצועי, אמין ומהיר. אנו מתחייבים לביצוע ההתקנה – עד ארבעה עשר ימי עסקים ממועד ההזמנה.

במידה ואתם מחפשים חברה עם שירות מקצועי אמין ומהיר הגעתם למקום הנכון! נשמח לענות לשאלותיכם בטלפון: 1800-2222-18 או בטלפון: 052-4400044 או צרו קשר כאן.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן