התקנת סוככי מסך בצפון הארץ

סרטון המחשה להתקנת סוכך מסך:

חברת צל סאן מתקינה סוככי מסך איפה שהלקוח צריך, והצוותים שלנו חורשים את הארץ לאורכה ולרוחבה. איפה שצריך סוככים – לשם אנחנו מגיעים. אנחנו מתמחים בהתקנה של סוככים ופתרונות קירוי והצללה נוספים באופן מקצועי, מהיר ואמין במיוחד. במידת הצורך, נוכל להגיע אליכם על מנת לספק לכם ייעוץ במקום בו נדרש הסוכך. עבדנו ואנחנו עובדים עם אינספור לקוחות שונים, קטנים וגדולים כאחד, במקומות רבים בארץ – הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, ומאחורינו פרויקטים מוצלחים רבים מספור.

סוגים שונים של פתרונות

בכל הקשור לפתרונות קירוי והצללה, קיימות אצלנו קטגוריות שונות של מוצרים. קיימים סוככי מסך ידניים וחשמליים, עם מסילות או כבלים ובלי, קיימים סוככים קבועים בצורות שונות שאין צורך לתפעל, קיימים סוככי זרועות ידניים וחשמליים, סוככי חלון שכשמם כן הם וסגירות מודולאריות לחורף. מעבר לסוככים, נוכל להתקין עבורכם גם מרקיזות, פרגולות חשמליות ופרגולות מתקפלות העשויות מחומרים שונים וכן גם חניות מקורות לרכבים. טווח המחירים רחב, אך העלות תמיד אטרקטיבית, ובפרט ביחס לאיכות המוצר שתקבלו בתמורה.

מפעל ויבואן

בידי חברת צל סאן מפעל המייצר מוצרים שונים, וכמו כן אנחנו גם הנציגים בישראל של חברת Mitjavila הצרפתית המצוינת, המייצרת מגוון של סוככי זרועות איכותיים ומנועים חשמליים עבורם. הסוככים שתרכשו מאיתנו הם כולם עמידים, יציבים ובעלי רמה גבוהה של דקורטיביות ואסתטיקה.

חומרים איכותיים

הבד שבו אנו משתמשים בשביל סוככים מסך צפון שלנו הוא בד דראלון הגרמני, שנחשב לבד איכותי ועמיד במיוחד, ותקבלו עליו 5 שנות אחריות. שאר חלקי הסוככים עשויים גם הם מהחומרים הטובים והאיכותיים ביותר שניתן למצוא, לרבות סגסוגת אלומיניום ונירוסטה. בנוסף, הסוככים שלנו באים עם אחריות לכל החיים כנגד חלודה.
ליצירת קשר לחצו כאן

אם אתם צריכים סוככי מסך צפון הארץ או במיקום אחר, צרו קשר עם חברת צל סאן במספרים 1-800-2222-18 או 050-5753535 ונשמח למלא אחר מבוקשכם ולהתקין לכם סוככי מסך נפלאים. מידע נוסף על הסוככים שלנו תוכלו לקבל בקישור הבא. חברתנו עובדת ופעילה עוד משנת 1995 ואתם מוזמנים להצטרף לקהל הלקוחות הגדול והמרוצה שלה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן