סוכך שמש לרכב

סרטון המחשה להצללה לרכב:

סוכך שמש למקומות חניה

רכבים זקוקים להצללה. בעזרת הצללה יעילה ניתן לשמור על הערך של הרכב ולמנוע שחיקה ובלאי של הצבע. הצללה חשובה בעיקר במדינה כמו ישראל שבה יש ימים רבים של שמש קופחת. בנוסף, יש לקחת בחשבון את היתרונות של הצללה גם בהגנה על הצמיגים. באמצעות הצללה ניתן למנוע מהצמיגים להתייבש ולשפר את הבטיחות. הצללה היא השקעה משתלמת שמשדרגת את החניה ומתאימה למקומות פרטיים וציבוריים.

אחת הדרכים הנוחות ביותר לייצר הצללה עבור הרכב הפרטי היא להתקין סוכך שמש. הסוכך מספק הגנה מפני שמש וגשם וניתן להזמין אותו בכל גודל, צורה וצבע. התאמה אישית של הסוכך לצרכי הלקוחות חשובה כי היא מקלה על הרישוי. בחלק מהמקרים נדרש רישוי של הרשות המקומית על מנת להתקין סוכך קבוע במקומות חניה, ובעזרת התאמה אישית ניתן לקצר את התהליך.

כמו כן, התאמה אישית של המידות מונעת מצב שבו הסוכך מפריע לתנועה, לכלי רכב אחרים ולהולכי רגל. קיימים גם דגמים מתקפלים של סוכך שמש לרכב שלא דורשים אישור עירייה ודגמים של סוכך זרועות עם מנגנון הפעלה ידני או חשמלי.

איך בוחרים סוכך שמש?

השלב הראשון בבחירת סוככי שמש לרכב הוא בדיקה של המפרט הטכני. יש לבדוק ממה מיוצר הסוכך ולתת עדיפות למוצרים שעומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. אלו בדרך כלל סוככים שמיוצרים משלדת מתכת ואלומיניום. אלומיניום הוא חומר גלם עמיד בפני שיתוך ובעל מראה מבריק שמשדרג את העיצוב הכללי של החניה.

בשלב השני יש לוודא שמידות הסוכך עולות בקנה אחד עם מידות הרכב והחניה. המטרה היא לבנות סוכך שלא מגביל את יכולת התמרון של הרכב או את היכולת לפתוח את הדלתות בצורה נוחה ובטוחה. בשביל לבדוק את מידות הסוכך ניתן להגיע לאולמות התצוגה או לקרוא מידע באתרי האינטרנט.

בשלב השלישי בודקים את החיפוי של הסוכך. זהו הבד שמעניק את ההצללה והוא אמור להיות קשיח וגמיש. אפשרות אחרת היא להשתמש ברעפים או במבוק במבחר דוגמאות ועיצובים. כאן הטיפ הוא לבחור סוכך בהתאם למחיר ולמסגרת התקציב.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן