סוככי מסך לעסקים בראשון לציון

במרכז הארץ פועלים עסקים רבים מאוד שיכולים להשתמש בסוככי מסך בכל עונות השנה. בעזרת הסוככים ניתן לקרות איזור חיצוני ולמנוע חדירה של מי גשמים ורוחות פרצים בחורף, ולמנוע סנוור וחשיפה ישירה לשמש בקיץ. ספציפית בעונת הקיץ, ההפרדה שיוצר הסוכך מורידה בכ-40 אחוזים את הטמפרטורה בחלק הפנימי של הבית או בית העסק. מעבר לכך, ניתן להשתמש בבד שאטום מבחוץ מבחינה ויזואלית, ורק מי שיושב בפנים יכול למעשה להשקיף החוצה על העוברים והשבים. אלו אלמנטים ונתונים חשובים מאוד לבעלי עסק רבים.

הורדת הטמפרטורה

עסקים שמארחים קהל לקוחות ויש להם מקומות ישיבה חיצוניים, רוצים כמובן לאפשר תנאים נוחים ככל האפשר למי שבא לשבת, לשתות ולאכול אצלם. בקיץ הישראלי החם, הסכך עוזר להוריד את הטמפרטורה באופן ניכר. הוא גם עוזר כנגד סנוור קרני השמש, ממזער את אפקט החממה ובאופן כללי הופך את כל החוויה במסעדה, בבית הקפה או בכל עסק דומה אחר להרבה יותר נעימה.

הגנה מפני גשמים

סוככי מסך מגנים מפני מי הגשמים ומפני הרוחות העזות שמשתוללות בעונת החורף. דרכנו תוכלו לרכוש גם סוככים וגם הגנות חורף מודולאריות שיספקו אטימה מצוינת כנגד הגשמים. בצורה זאת, יהיה הרבה יותר חמים ונעים לשבת בבית או בעסק.

פרטיות משודרגת

הבד אטום מבחינה ויזואלית ומי שהולך סתם כך ברחוב לא יוכל לראות את הלקוחות שיושבים בעסק. תמיד נחמד להוסיף נדבך נוסף של פרטיות עבור הלקוחות, ובכך לאפשר להם לבלות בנוחות ובנעימים.

מראה דקורטיבי

סוככי מסך שנראים טוב משפרים את הנראות של כל האזור ויכולים למשוך לקוחות, לא רק בזכות התנאים שהם מאפשרים, אלא גם בגלל רמה גבוהה של אסתטיקה. הסוככים הם אלמנט שיווקי לכל דבר וניתן גם להדפיס עליהם את הלוגו והסלוגן של בית העסק.
ליצירת קשר לחצו כאן
אם אתם מחפשים סוכך מסך ראשון לציון, צרו קשר עם חברת צל סאן במספרים 1-800-2222-18 או 050-5753535 ונספק לכם מידע נוסף. אפשרות נוספת ליצירת קשר היא דרך לחיצה בכפתור למעלה. סוככי המסך שלנו ישדרגו את העסק בצורה ניכרת מבחינת רמת התנאים, הדקורציה, הנראות, התדמית והשיווקיות שלו.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן