רכישת סוכך מסך נופל

סרטון המחשה להתקנת סוכך מסך:

סוכך מסך נופל מהווה דרך מעולה ליצור מחיצה בין הבפנים לבחוץ, ומשתמשים בו בבתים רבים הכוללים מפרסת, גינה, חצר וכמו כן גם בעסקים למיניהם שיש להם שטח פתוח. סוכך מסך נופל ידני מתופעל על ידי מנואלה בעוד סוכך מסך חשמלי מתופעל על ידי שלט ומנוע SOMFY. קיימים הבדלים במחיר בין האפשרויות הידניות והחשמליות, וכמובן שהחשמליות יבואו לרוב בעלות גבוהה יותר. שתי האפשרויות הן טובות כל עוד הסוכך עשוי מחומרים איכותיים ומבד עמיד.

סוכך מסך נופל

הסוכך נקרא כך מכיוון שבניגוד לסוכך קבוע, הוא יורד מעלה ומטה, בין אם באופן ידני ובין אם באופן חשמלי. כאשר הוא אינו פתוח, הבד מוחזק בחלק העליון של הסוכך, וכשרוצים לפתוח אותו וליצור מעין וילון, הוא "נופל" למטה בלחיצת כפתור או על ידי סיבוב ידני של מנואלה.

סוככי מסך מסילות וכבלים

סוככי מסך כוללים לעיתים מסילות או כבלים בצידם המאפשרים עצירה של הבד בכל שלב וכרצוננו החופשי. מדובר בסוככים יציבים, והסוכך נותר למעשה לעמוד איפה שעוצרים אותו מבלי לזוז. סוככים שכאלו מתאימים מאוד למבנים גבוהים ולמבנים ששוהים במיקומים עתירי רוחות.

פתרון הצללה וקירוי מתקדם

סוככי מסך נופלים מהווים פתרונות הצללה וקירוי מתקדמים ומאפשרים יצירה של צל והגנה מפני קרני השמש, הורדה של הטמפרטורה במקום המוצל, אטימה אקוסטית ופרטיות לאנשים הנמצאים בצד הפנימי. ניתן לאטום איתם שלל מרפסות וחללים פתוחים, גם בבתים פרטיים למיניהם וגם בבתי עסק רבים, ובפרט בעסקים שמארחים לקוחות וכוללים מקומות ישיבה בחוץ. סוככי מסך איכותיים מחזיקים זמן רב, לא מצריכים תחזוקה מיוחדת ומשפרים את תנאי המחייה והשהייה באופן משמעותי.

אמצעי שיווק לעסק

אחד היתרונות של סוככי מסך הוא שניתן להטמיע על בד הסוכך את הלוגו, הסלוגן או מסר שיווקי אחר של העסק ובכך להגדיל את הבולטות והנראות ולשפר את התדמית שלו.
ליצירת קשר לחצו כאן
מתעניינים ברכישה של סוככים למיניהם? חברת צל סאן תשמח לייעץ לכם בחינם במקום שבו יותקן הסוכך, לבצע התאמה אישית, לספק לכם פתרונות הצללה מתקדמים ולהתקין את המוצר שרכשתם במקצועיות רבה. צרו איתנו קשר במספרים 1-800-2222-18 או 050-5753535 או דרך לחיצה בכפתור למעלה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן