סוככי מסך עמידים בפני גשם

כשהחורף מגיע ורוצים לסוכך על החצר, המרפסת, הגינה והעסק, חשוב להשתמש בסוכך מסך נגד גשם. חברת צל סאן תוכל לבצע עבורכם סגירות חורף מודולאריות בהתאמה אישית מלאה לצרכים שלכם. ניתן להשתמש בסוככי מסך, ביריעות ובקירוי גג עליון לאטימה הרמטית של כל האזור הרלוונטי. הקירוי שתרכשו דרכנו עמיד מאוד בפני תנאי מזג האוויר השוררים בחורף ושומר על יציבות. עסקים רבים כגון בתי קפה, מסעדות, פאבים ואולמות משתמשות בפתרונות שכאלו וכמו כן גם אנשים רבים במגזר הפרטי.

להישאר יבש בחורף

אם סבלתם בעבר מבעיות שונות שנגרמו ממי הגשמים, בין אם מדובר בעסק או בבית פרטי – יש לנו פתרון מעולה עבורכם. הקירוי שלנו יותאם בהתאמה גבוהה לרצונות ולצרכים שלכם והוא בעל רמת גימור גבוהה. לא תצטרכו לתחזק אותו בשום צורה מלבד ניקוי בסיסי במים וסבון. הקירוי עשוי מחומרים שיעמדו מעולה בפני הגשמים והוא איתן, חזק ויציב, ותוכלו לבחור בעצמכם את הצבעים של הקונסטרוקציה והכיסוי. בעזרת הקירוי וסוככי המסך תוכלו להישאר יבשים בחורף הזה.

סוכך מסך לעסק

אם אתם הבעלים של בית עסק שמקבל לקוחות ומארח אותם, סגירה מודולארית לחורף תאפשר לכם להמשיך לקבל לקוחות כמו בשאר חודשי השנה והגשם אינו יהווה עבורכם בעיה. גם המקומות שבחוץ יהיו בשימוש ולא תצטרכו להצטמצם. זה חשוב במיוחד בהתחשב בכך שיש לקוחות מעשנים שצריכים לשבת במקום חיצוני על מנת לעשות זאת. גם לקוחות המגיעים עם הכלב שלהם יושבים לעיתים בחלק החיצוני, וכך ניתן לספק מענה גם להם.

שלל פתרונות קירוי

לחברת צל סאן יש מגוון של פתרונות לצרכים שלכם. מלבד סוככי מסך וסגירה מודולארית לחורף, ניתן להשתמש לכל אורך השנה בסוככים קבועים המגיעים בצורות שונות, בפרגולות, מרקיזות וסוככי זרועות. יש לנו פרגולות הזזה חשמליות, פרגולות מתקפלות ופרגולות אלומיניום. אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ חינם ולהתאמה אישית של פתרון יעיל ומדויק לצורך הספציפי שלכם.
לפרטים על סגירות חורף לחצו כאן
לרכישה של סוככי מסך עמידים בפני גשם, צרו קשר עם חברת צל סאן במספרים 1-800-2222-18 או 050-5753535. מידע נוסף לגבי סגירות חורף ניתן לקבל דרך לחיצה בכפתור למעלה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן