סוכך מסך עמיד ואיכותי לבית העסק

סרטון המחשה להתקנת סוכך מסך:

סוככים בכלל וסוככי מסך בפרט משמשים בתי עסק רבים ברחבי הארץ. מדובר בסוגים שונים של בתי עסק וכל עסק שיש לו מרכיב חיצוני כלשהו יכול לעשות שימוש בסוכך מסך לעסקים. אם יש לו מבנה משלו, מרפסת, חצר, כניסה משלו או איזור חיצוני אחר – סוכך מסך יעזור לו לקבל הגנה הן מפני הגשם והן מפני קרני השמש החזקות של ישראל. סוככי מסך נפוצים מאוד בפרט בעסקים כגון בתי קפה ומסעדות, ובעיקר כאלו שיש להן מקומות ישיבה חיצוניים. סוכך מסך לעסקים הוא הכרחי ונחוץ לעסקים שכאלה, על מנת לאפשר ללקוחות לשבת וליהנות בתנאים אופטימאליים ובלי תלות במצב האקלים שבחוץ.

סוכך מסך לבתי קפה ומסעדות

כשיושבים בבית קפה שאינו פנימי לחלוטין, ויש מקומות ישיבה גם בחוץ, כמובן שרוצים לבלות בנעימים מבלי להירטב, מבלי לסבול מחום קרני השמש או מהסנוור הטבעי שלהם. אם אין סוכך מסך, הלקוחות לא יוכלו לעשות את זה במצבי אקלים גבוליים. סוכך מסך יוריד את הטמפרטורה בקיץ בכ-40% ובחורף יגן במידה טובה מפני הגשמים היורדים בחוץ.

השקעה טובה לעסק

סוכך מסך עוזר להביא לקוחות לעסק – בלעדיו, לא יהיה אפשר לשבת בחוץ וכמות המקום הפנוי תצטמצם באופן ניכר. זהו בהחלט לא המקום לחסוך בו, ומדובר ברכישה שתחזיר את עצמה עשרות מונים. עסק שכולל אירוח של לקוחות וחלקו אינו זמין עבורם בגלל תנאי אקלים – מפסיד בכך כסף יקר. מעבר לכך, על הבד של הסוכך ניתן להטמיע את הלוגו והשם של בית הקפה או המסעדה ובכך לגרום להם לבלוט למרחק גדול יחסית. זהו אמצעי שיווקי נוסף ודרך להשיג מטרה נוספת עבור בית העסק.
למידע נוסף לחצו כאן
אם אתם מעוניינים בסוכך לעסק שלכם, בין אם מדובר בסוכך מסך או בסוכך מסוג אחר, חברת צל סאן תשמח לספק עבורכם פתרון מעולה לכל עונות השנה. אנחנו זמינים במספרים 1-800-2222-18 ו-050-5753535 בשביל כל שאלה ולביצוע הזמנה של אחד מהמוצרים שלנו. בינתיים, אתם מוזמנים להיכנס ולקבל מידע נוסף לגביי הסוככים הקבועים שלנו על ידי לחיצה בכפתור למעלה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן