כיצד לבחור סוכך חיצוני למרפסת?

סוכך מסך למרפסת נועד במטרה לאטום אותה ככל האפשר מפני תנאים שונים של מזג אוויר במהלך השנה. כל מי שמחפש סוכך מסך למרפסת המלצות יוכל למצוא אצלנו בשיחת טלפון. נוכל להגיע אליכם ולספק לכם יעוץ חינם, במטרה להתאים לכם את הסוכך שמתאים למרפסת ולבית שלכם באופן האפקטיבי ביותר. סוכך הוא מוצר שאמור להחזיק למשך שנים רבות, וחשוב לוודא שרוכשים סוכך איכותי, עמיד בפני האקלים הישראלי ויציב מבחינה פיזית. קיימים סוגים שונים של סוככים ופתרונות קירוי אחרים שכדאי לשקול, ולכן חשוב לבדוק מה יתאים בדיוק לכם.

סוכך מתקפל או קבוע

על מנת לאטום את המרפסת שלכם ולשפר את תנאי המחייה והשהות בה, תוכלו לרכוש סוככים מתקפלים כגון סוככי מסך למרפסת וסוככי זרועות או סוככים קבועים שנשארים כמו שהם כל הזמן. הפרמטר הזה הוא בעל משמעות ובהתאם לצרכים ולמיקום כדאי לבחור את הסוכך שמתאים יותר.

סוכך ידני או חשמלי

קיימים סוככים שמתפעלים, פותחים ומכוונים בעזרת מנואלה ידנית, וסוככים חשמליים שכוללים מנוע SOMFY ושלט רחוק. הסוככים החשמליים הם כמובן נוחים יותר ולא מצריכים מכם דבר מלבד לחיצת כפתור, והעלות שלהם גבוהה יותר – אך בהחלט משתלמת מאוד.

רכישה חכמה

רכישה טובה מתבטאת בכך שהמוצר הנרכש הוא איכותי ומגיע במחיר משתלם. לא מומלץ לרכוש מוצר זול שייהרס מהר ותאלצו לרכוש אחר במקומו. סוכך הוא מוצר שאמור וצריך להחזיק בפעילות רציפה למשך שנים. כדאי לוודא בעת הרכישה שמקבלים אחריות טובה, שהחומרים שמהם עשוי הסוכך מתאימים לאקלים הישראלי, שהסוכך יציב ושהבד איכותי. אין להתפשר על איכות המוצר שתקבלו.

קיץ או חורף

קיימים סוככים שיותר מתאימים לקיץ וכאלה שיותר מתאימים לחורף. אם אתם מחפשים סוכך רק לחלק מהשנה, כדאי להתחשב בכך. אם אתם מעוניים בסוכך לכל אורך השנה, מומלץ לרכוש סוכך שיעשה עבודה טובה גם בקיץ וגם בחורף. לרוב בקיץ כדאי להשתמש בסוכך עם בד נושם ובחורף לשאוף לאטימה הרמטית ככל האפשר, על מנת שלא לאפשר חדירה של מי גשמים לתוך המרפסת.

לצפייה בתמונות לחצו כאן

לרכישה של סוככי מסך חיצוני למרפסת, צרו קשר עם חברת צל סאן במספרים 1-800-2222-18 או 050-5753535 ונענה לכם על כל שאלה, ובקרו בגלריית התמונות בכפתור למעלה. הייעוץ המקצועי שלנו יעזור לכם להחליט איזה סוכך מתאים לכם ונשמח לספק לכם המלצות מדויקות. אחד מהצוותים שלנו יגיע להתקין את הסוכך בהקדם האפשרי ולא יאותר מ-14 ימים מרגע ההזמנה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן