סוכך מסך למרפסת בפתח תקווה

סרטון המחשה להתקנת סוכך מסך:

עסקים ובתים רבים ברחבי הארץ זקוקים לפתרונות קירוי והצללה במהלך עונות הקיץ והחורף. זה נכון לכל בית עם איזור חיצוני פתוח, כמו למשל חצר או מרפסת, ולעסקים רבים מאוד משלל תחומי עיסוק שונים. תמיד חשוב לוודא שרוכשים מוצר איכותי מחברה מנוסה ושהוא מגיע עם אחריות מספקת. חברת צל סאן תוכל לספק לכם שירות ברחבי הארץ, לרבות באזור המרכז ובפתח תקווה. אנחנו בעלי מפעל לייצור משלנו, ובנוסף גם מייבאים מוצרים איכותיים מחוץ לארץ ומספקים אחריות מעולה, כך שכל רכישה דרכנו היא רכישה איכותית ומשתלמת.

מה לבדוק לפני הרכישה

חשוב לרכוש סוכך מסך שמתאים במאפיינים ובגודל שלו למרפסת שלכם או לכל מקום אחר בו הוא יותקן. רכישה לא מתאימה ולא מדויקת לא תספק תוצאות מועילות. מעבר לכך, יש לבדוק שהסוכך עשוי מחומרים עמידים ושמדובר במוצר איכותי שישמש אתכם לטווח ארוך. קיימים סוככי מסך ידניים וחשמליים, כאשר החשמליים נוחים וקלים יותר לשימוש אך לרוב גם בעלי עלות גבוהה יותר. לא פחות חשוב לבדוק גם כמה זמן אורכת האחריות שתקבלו ומה היא כוללת.

מה תקבלו מסוכך מסך

סוכך מסך איכותי יוריד את הטמפרטורה בתוך החלק המוצל בעונת הקיץ בכ-40 אחוזים. הסוכך מגן מפני סנוור קרני השמש ומפחית את עוצמת התאורה החיצונית. בעונת החורף הסוכך עוזר להגנה מפני רוחות חזקות ומפני חדירה של מי גשמים. סוכך מסך מצריך רק קיר אחד לתמיכה שממנו יורד הסוכך, ואינו מצריך קיום קורות בצדדים. באופן כללי מדובר במוצר שהנוכחות הפיזית שלו כמעט ולא מורגשת, וזהו בהחלט יתרון משמעותי.

שירות בכל הארץ

חברת צל סאן מספקת שירות ללקוחות המצויים בכל רחבי הארץ. הצוותים שלנו יגיעו להתקין את המוצר שרכשתם בהקדם האפשרי ותוך לא יותר מ-14 ימים מרגע ההזמנה. אנחנו מקפידים על שירות לקוחות אישי, קשוב ומקצועי ומאחורינו כבר כ-23 שנים של עבודה וניסיון עשיר בתחום.
לצפיה בתמונות לחצו כאן
אם אתם מעוניינים לרכוש סוככי מסך למרפסת פתח תקווה או בכל מיקום אחר בארץ, צרו איתנו קשר במספרי הטלפון 1-800-2222-18 או 050-5753535 ונשמח לספק לכם מוצר איכותי. בינתיים תוכלו להתרשם מגלריית התמונות שלנו על ידי לחיצה בכפתור למעלה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן