רכישת סוכך מסך חיצוני לחצר

סרטון המחשה להתקנת סוכך מסך:

סוכך מסך לחצר ניתן למקם בכל מקום בחצר על מנת ליצור הפרדה בין חלקים שונים, לרבות בין הבפנים לבחוץ או בין חלקים מסוימים בחוץ. סוכך מסך משמש מהבחינה הזאת כמעין וילון. הוא מאפשר ליצור הפרדה וחדר גם איפה שאין ומהווה סוג של מחיצה. הפרקטיקה שלו מתבטאת גם בכך שהוא מוריד באופן ניכר את הטמפרטורה ומגן מפני קרני השמש החמות, ולפעמים החמות מדי. כשרוצים לקבל צל ולא להסתנוור, סוכך מסך חיצוני הוא אופציה מצוינת. יתרון נוסף שלו הוא שמירה על הפרדה אקוסטית חלקית וכמובן שגם הגנה לא רק מפני השמש, אלא גם מפני טיפות הגשם בחורף.

ליצור חדר איפה שאין

נניח ויש לכם חצר, גינה או כל שטח פתוח אחר שהוא חלק מהבית, ושמתם בחוץ ספות וכיסאות, וכעת כל מה שאתם צריכים זה לאטום לפחות באופן חלקי את החדר החיצוני המאולתר, בחלק מהזמן או כל הזמן. זאת על מנת שיהיה אפשר לשבת בנעימים בחוץ, ליהנות מהשהות עם אנשים קרובים או לקרוא ספר, מבלי לסבול מחום יתר, מרעשים, ממחסור בפרטיות ומקרני שמש מסנוורות. בדיוק לשם כך מומלץ לרכוש סוכך מסך חיצוני לחצר. רכישה דרך חברת צל סאן תבטיח לכם מוצר איכותי בהתאמה אישית ובהתאם לצרכים, לרצונות ולמיקום שלכם.

מתן פרטיות

סוכך מסך מעניק פרטיות באזורים חיצוניים ואיפה שאין. לא מדובר בנתק מוחלט מהעולם החיצון, אלא בהפרדה טבעית וברצון לקבל פרטיות גם כשאנו נמצאים באופן פיזי מחוץ לכותלי הבית. מי שמעוניינים בפרטיות הזאת, בהחלט ימצאו שימוש רב בסוככי מסך חיצוניים. סוככי מסך יתאימו לחצר, לפטיו, לגינה ולכל איזור פתוח דומה, וכשמדובר במגזר הפרטי, הם מיועדים לרוב לבתים פרטיים או לבנייני מגורים בעלי מרפסות.
למידע נוסף לחצו כאן
למידע נוסף לגביי סוככי מסך, חברת צל סאן מזמינה אתכם ליצור איתה קשר במספרים 1-800-2222-18 או 050-5753535. מעבר לכך, ניתן ללחוץ על הכפתור למעלה על מנת לקרוא ולהתרשם מגלריית תמונות של סוככי מסך. הצוותים המיומנים שלנו ישמחו לעזור לכם ולהתקין, לאחר שבחרתם, סוככים נפלאים, עמידים ויציבים.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן