סוכך מסך חשמלי ומשוכלל

דרך חברת צל סאן תוכלו לרכוש סוכך מסך חשמלי בעל מנוע מתקדם של חברת SOMFY, שמגיע עם שלט חוצה קירות. בניגוד לסוככי מסך ידניים, בסוכך מסך חשמלי וממונע אין צורך אפילו לקום מהכיסא או מהכורסא על מנת לפתוח ולפרוס אותו. לחיצת כפתור אחת תספיק לכם על מנת לקבל צל רחב, לא לספוג את קרני השמש בצורה ישירה, להוריד את הטמפרטורה ב-40%, לקבל פרטיות ולבלות בנעימים. סוכך מסך חשמלי מתאים גם לבתים פרטיים וגם לעסקים שונים, לרבות בתי קפה, מסעדות וקיוסקים.

נוחות מרבית

סוכך מסך חשמלי מאפשר לנו להשתמש בו ולתפעל אותו באופן הפשוט, הקל והנוח ביותר. ממש כמו שאתם פותחים את המזגן בבית או את הנעילה ההיקפית באוטו בלחיצת כפתור, כך גם השלט של הסוכך החשמלי יפתח ויפרוס אותו בקלות רבה.

בדים איכותיים

הבדים של הסוככים שלנו הם איכותיים ויוצאי דופן בכך שהם אטומים מבחוץ ולא ניתן לראות דרכם דבר, ובכך הם מספקים פרטיות גבוהה – בין אם מדובר בבית או בבית העסק. מה שכן, הם כן מאפשרים צפייה מבפנים החוצה והם לא אטומים עבור מי שנמצא בצד הפנימי שלהם. בצורה זאת ניתן להשקיף החוצה וליהנות מהנוף בפרטיות מושלמת. כאשר אנשים יושבים בבית קפה וקיים סוכך מסך עם בד שכזה, הם יוכלו לשבת, לשוחח, לבלות ולהעביר את הזמן בנעימים מבלי שאנשים שעוברים ברחוב ישקיפו עליהם.

ידני וחשמלי

באמתחת חברת צל סאן סוככי מסך ידניים וחשמליים כאחד. יש לנו סוככי מסך שבצידם מסילות וסוככי מסך שבצידם כבלים – כל אחד והצרכים והרצונות שלו. נוכל להתאים לכם את פתרון ההצללה שמתאים למה שאתם רוצים להשיג. מעבר לסוככי מסך, יש לנו עוד מגוון של סוככים קבועים, סוככי זרועות ופתרונות דומים נוספים.
למידע עלינו לחצו כאן
צרו קשר עם חברת צל סאן במספרי הטלפון 1-800-2222-18 או 050-5753535 על מנת לקבל ייעוץ בחינם. ניתן לקרוא יותר אודות החברה על ידי לחיצה בכפתור למעלה. אנחנו זמינים עבור כל השאלות שלכם ונשמח לעזור לכם לרכוש סוכך חשמלי או כל סוכך אחר שיתאים לבית ולעסק.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן