סוכך מסך יציב ומחוזק

סרטון המחשה להתקנת סוכך מסך:

סוכך מסך אמור לעמוד איתן ויציב ולספק הגנה מבלי שהבד ישתחרר מבין מסילות האלומיניום. סוכך מסך זיפר (רוכסן) כולל זיפרים שמותחים ותופסים את הבד ומונעים בכך את השתחררות שלו. סוכך מסילות מסוג זה מגיע עם משקולות בתחתית שלו, שמותחות את הבד בצורה אידיאלית. באופן הזה ניתן לקבל סוכך יציב ומחוזק שיספק הגנה ותנאים מצוינים, מבלי חשש שהבד ישתחרר באופן זה או אחר. את הזיפרים אי אפשר לראות מבחוץ והם עושים את העבודה שלהם מתוך המסילה. להזמנה ורכישה של סוכך מסך זיפר, פנו לחברת צל סאן ונשמח למלא אחר מבוקשכם ולהתקין עבורכם סוכך מסך יציב ומעולה.

סוכך שמחזיק

אם בחוץ מנשבות רוחות חזקות, סוכך יציב יוכל לעמוד בהן ובזכות הזיפרים לא יתקפל. הבד יוחזק חזק ויעמוד בכל התנאים מבלי להשתחרר. המשקולות שבתחתית סוכך מסילות מותחות אותו עוד יותר. איך שלא יהיה, חשוב מאוד לרכוש סוכך שמחזיק מעמד בתנאי אקלים שונים. זה נכון בפרט כאשר מדובר ברכישה שמיועדת לעסק שמקבל לקוחות, כמו מסעדה, בית קפה, פאב, קיוסק – ועוד. סוכך לא איכותי יצריך מכם התערבות מתמדת. אינכם רוצים להתעסק בחיזוק הסוכך בזמן העבודה, אלא שהוא יעמוד איתן ויציב כל הזמן ויספק תנאים נעימים ונוחים עבור קהל הלקוחות שלכם.

סוככים קבועים

בנוסף לסוככי מסך, אנחנו מוכרים גם סוככים קבועים שמיוצרים במפעל שלנו. הסוככים הקבועים הם עמידים וחזקים במיוחד ומהווים אופציה פופולארית ונפוצה בעצמה. הם מגיעים בצורות שונות – גלי, משולש, מעוגל וקשתי, וניתן למקום אותם בכניסה, בחנייה, במרפסת, כקירוי לחלון ובכל מקום רלוונטי אחר. בסוככים קבועים אין צורך לגעת או לכוון אותם והם עומדים כמו שהם בכל שלב.
ליצירת קשר לחצו כאן
צרו קשר עם חברת צל סאן בטלפונים 1-800-2222-18 או 050-5753535 לקבלת מידע נוסף, ייעוץ בחינם ולהזמנות של סוכך מסך זיפי, סוככים קבועים, פרגולות, מרקיזות ופתרונות הצללה נוספים. דרך נוספת ליצירת קשר היא דרך הטופס שנמצא בכפתור למעלה. הצוותים שלנו יגיעו להתקין את הסוכך החדש והעמיד בהקדם האפשרי, כך שתוכלו להתחיל ליהנות ממנו במהרה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן