גגון מתקפל למרפסת מחירים

שימושים לגגון מתקפל

גגון מתקפל יכול להיות יעיל במגוון מקרים, דוגמת:

  • הצללת מרפסת – במידה ורוצים לסכך מרפסת ביתית, על מנת שיהיה ניתן לשבת בה גם כשיורד גשם או השמש קופחת, גגון מתקפל יכול להיות הפתרון האידיאלי.
  • חנייה מוצלת – בין הדברים היעילים ביותר לשמירה על נראות הרכב, היא להחנות אותו במקום מוצל. שכן, כאשר רכב נמצא חשוף לשמש למשך זמן רב, הפלסטיקה שברכב וכן צבע הרכב החיצוני, עשויים לדהות. על כן, במיוחד במקרים בהם אין חנייה מוצלת, ניתן להתקין גגון מתקפל בחנייה הביתית.
  • מרפסת סוכה – אנשים שמתגוררים בבניין דירות, לרוב יבנו את הסוכה במרפסת הביתית. על כן, כדי שיהיה ניתן להקים סוכה כשרה, יש צורך להסיר את הגגון, ולסכך בעזרת סכך כשר. על כן, גגון מתקפל יתאים בצורה טובה ביותר למקרים אלו.

ישנם פרמטרים רבים שיש לבחון טרם ניגשים לרכוש סוכך מתקפל למרפסת (מחיר, איכות ועוד), אשר עליהם ניתן לקרוא בהרחבה במאמר הבא.

 

פתרון מצוין לימות הקיץ

דגשים לרכישת סוכך מתקפל

טרם ניגשים לרכוש סוכך מתקפל, חשוב לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:

  • איכות – חשוב ביותר שלא להתפשר על סוכך שאינו איכותי, ולרכוש את הסוכך העשוי מהחומר האיכותי והעמיד ביותר. כך, יהיה ניתן לעשות שימוש בסוכך למשך זמן רב.
  • עמידות לתנאי חוץ – הסוכך לרוב יהיה חשוף לתנאי מזג האוויר (שמש, גשם וכדומה). על כן, יש לבחון את רמת העמידות של החומר ממנו עשוי הסוכך, ולבחור בסוכך העשוי מחומר עמיד ביותר.
  • מידות – יש למדוד את המיקום בו עתידים להתקין את הסוכך, על מנת שיהיה ניתן לרכוש את הסוכך בגודל המתאים. שכן ניתן למצוא סוככים מתקפלים במגוון רחב של גדלים, לכן חשוב למדוד השטח המיועד טרם רכישת הסוכך. במהלך המדידה חשוב לוודא כי כל חלקי השטח הדורש הצללה אכן מכוסים, על מנת שהסוכך ימלא את תפקידו בצורה איכותית ויעילה.
  • נראות – מעבר לפונקציונליות שיש בסוכך, ניתן לשדרג את הנראות של המרפסת בה הוא מותקן בעזרתו. על כן, ניתן לבחור מבין העיצובים השונים שיש לסוככים, ולבחור בעיצוב המתאים ביותר עבור כל אחד.
  • נוחות קיפול – על מנת שיהיה ניתן לקפל את הסוכך בצורה נוחה ופשוטה, רצוי לבחון את נוחות הקיפול שלו טרם הרכישה.
  • השוואת מחירים – ניתן לערוך השוואת מחירים בין כמה חברות שונות המספקות סוככים. כך, ניתן יהיה לבחור בחברה עם המחירים המשתלמים ביותר. אך יש לציין כי לא רצוי לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא לקחת בחשבון את כל הדגשים המובאים ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להעיד על סוכך באיכות ירודה.
  • חברה מקצועית – במידה ורוצים להיות בטוחים כי רוכשים סוכך מקצועי ואיכותי, רצוי לרכוש אותו מחברה מקצועית ואמינה, המתמחה באספקת סוככים וגגונים מתקפלים.

סוכך מתקפל למרפסת מחיר

איך לבחור חברה מקצועית

כדי לבחור את החברה הטובה ביותר לרכישת סוכך, ניתן ליישם את הטיפים הבאים:

  • המלצות – בין הדרכים היותר יעילות לבחירת חברה לרכישת סוכך, היא קבלת המלצות חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים או בני משפחה, אשר רכשו בעבר סוכך מתקפל והיו מרוצים הן מהשירות והן מהסוכך עצמו.
  • אתר בית – כל חברה איכותית, תציג את מוצריה באתר בית מקצועי. על כן, ניתן להיכנס לאתר הבית של החברה, ולבחון את המוצרים שהיא מספקת, וכן את טווח המחירים שהיא מציעה.

סככה מתקפלת למרפסת-מחיר

המחיר של סוכך מתקפל משתנה בהתאם לכמה משתנים, דוגמת:

  • גודל – מטבע הדברים, ככל שהסוכך יהיה במידות יותר גדולות, כך מחירו יעלה בהתאם.
  • איכות החומר – כאשר בוחנים את מחיר סוכך העשוי מחומר לא איכותי, ביחס לסוכך איכותי ועמיד, ניתן למצוא הבדלי מחיר. אך חשוב לציין כי לא מומלץ להתפשר ולבחור סוכך לא איכותי, גם אם הדבר מצריך להשקיע עוד סכום כסף.

צל סאן – סוכך למרפסת שמש-מחיר משתלם

אנו בצל סאן, מתמחים בפתרונות הצללה בכל הגדלים עוד משנת 1995. צל סאן היא נציגתה של החברה הצרפתית Mitjavila, המוסמכת לתו תקן הגרמני. אנו דואגים שלב לפני התקנת הסוכך, להגיע ולמדוד בדיוק את הגדלים הנדרשים שעל פיהם נייצר עבורכם את פתרון ההצללה לכלי הרכב. בנוסף, אנו מספקים שירותי הובלה והרכבה ללא מאמץ מצדכם. אצלנו תוכלו לרכוש סוככים המיוצרים מחומרים האטומים לחלוטין למים הכוללים אחריות לחמש שנים.

צרו אתנו קשר לקבלת פרטים נוספים:

 נייד – 0524400044 משרד – 1-800-2222-18.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן