סוכך זרועות גדול

סוכך זרועות גדול

מחפשים סוכך זרועות לבית? אפשר להניח שנתקלתם בלא מעט דגמים, חלקם מוצעים במחירי מבצע נמוכים משמעותית ממחיר השוק וחלקם נראים כמו מסרבים להעמיד לרשותכם את העסקה הטובה שאתם מחפשים. אבל מה זה באמת אומר ועל מה חשוב מאוד להקפיד בהזמנת סוכך ובמיוחד במקרה של סוכך זרועות גדול? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

סוככי זרועות נחשבים לאחד מפתרונות ההצללה היעילים ביותר ולא בכדי. סוככים אלה מאפשרים ליהנות מקירוי הצללה, הניתן לפרישה על פני שטח גדול מחד וקיפול הקירוי כשהוא לא נדרש מאידך. סוככי זרועות מגיעים בדרך כלל בפורמט של סוכך לחלון שהוא סוכך קטן יותר, לצד סוכך זרועות גדול באמצעותו ניתן לספק הצללה לגינה שלמה ואף להגדיל את שטח ההצללה של פרגולה קבועה.

למידע נוסף לחצו כאן

למה דווקא סוכך זרועות?

שטח מוצל ומוגן מפני קרינת השמש הוא תנאי הכרחי להנאה מכל גינה או מרפסת, אבל הוא לחלוטין לא התנאי היחיד. מעבר חופשי של אוויר ויכולת אוורור של השטח המקורה הוא תנאי קריטי נוסף ועל כך יכול להעיד כל בעל פרגולה קבועה. בנוסף לכך, לעיתים אנחנו פשוט רוצים ליהנות מהאוויר הפתוח ולצפות בשמים זרועי הכוכבים, מה שהופך למשימה בלתי אפשרית במקרה של פרגולה קבועה. בנוסף לכך, במיוחד באזורים הסובלים מרוחות חזקות, נרצה גם את האפשרות לקפל את הסוכך לחלוטין בכדי להגן עליו מפני הרוח. סוכך זרועות הוא למעשה סוכך שניתן לפרוש ולקפל בצורה ידנית ואף באמצעות מנוע חשמלי בלחיצת כפתור. בצורה זו, אנו יכולים להחליט מתי ועד כמה לפתוח את הסוכך ומתי ועד כמה לסגור אותו בהתאם לשעה ביום, לתנאי מזג האוויר ולמצב הרוח שלנו.

 

מוצרים לבית מחלחלים למיינסטרים

בשנים האחרונות ניתן לזהות תופעה של כניסת רשתות קמעונאיות גדולות אל עולם המוצרים לבית. רשתות אלה מציעות כל סוג של מוצר שאתם יכולים לחשוב עליו לבית, אפילו בהזמנה אונליין מבלי לצאת מהבית. באורח פלא, המוצרים של רשתות אלה הם גם הזולים ביותר בשוק והמחשבה הראשונה היא שכוח הקנייה של הרשת מאפשר לה להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד. אלא שבבחינה מעמיקה ומקצועית יותר, אתם בוודאות תגלו שמדובר פשוט מאוד בדגמים מאוד זולים של מוצרים, לרוב מיובאים מהמזרח הרחוק ולרוב מבוססים מלכתחילה על חומרי גלם שאמורים לשרת אתכם שנה, שנתיים או לכל היותר שלוש.
 

סוכך זרועות גדול

 

סוכך זרועות גדול– לא סוכך לשחק איתו

סוכך זרועות הוא מוצר סופר מקצועי, שדורש מפרט טכני יוצא דופן בכדי לעמוד לאורך זמן בעומסים הפועלים עליו. המדובר בסוכך המוצמד לקיר המבנה ובולט כלפי חוץ כשעליו פועל כוח מינוף רב בנוסף לעומס המופעל עליו על ידי רוחות חזקות. סוכך כזה, אם לא נרכש במקום הנכון ובסטנדרטים הנכונים, יתחיל להציף תקלות כבר בשנה הראשונה שלו ובשנה השלישית כבר כנראה יפורק ויוחלף באחר. דברים אלה נכונים לכל סוכך והם נכונים כפליים במקרה של סוכך זרועות גדול, שאמור להתמודד עם עומסים גדולים במיוחד. אם אתם לא רוצים שזה מה שיקרה לכם, ואתם לא רוצים, חשוב שתשקיעו ברכישת סוכך איכותי, עשוי מתכת, בעל קירוי חזק ובעל תכנון הנדסי מתקדם שיבטיח לו אורך חיים של עשורים, ואין בכך שום הפרזה.

 

סוכך זרועות גדול עם רשת אוסטרלית

אחד הפתרונות היותר אטרקטיביים שנכנס היום לשוק הישראלי הוא סוכך זרועות גדול עם רשת אוסטרלית. המדובר בסוכך המאפשר כיסוי של עד 30 מ"ר, בעל זרועות עבות וחזקות ובעל מנוע חשמלי המאפשר קיפול ופרישה בקלות וללא מאמץ. סוכך זה, בניגוד לסוככים גדולים אחרים, מגיע עם קירוי רשת אוסטרלית, אותה ניתן להזמין במספר גוונים שונים ויתרונה הגדול הוא היכולת לראות מבעדה מבפנים כלפי חוץ, אך במקביל ליהנות מהסתרה מלאה מן החוץ כלפי פנים. פתרון זה מתאים במיוחד לסוככים המותקנים בבניינים משותפים או באזורי מגורים צפופים, בהם נרצה לשמור על הפרטיות שלנו מחד, מבלי לפגוע ביכולתנו ליהנות מאוורור טוב ומיכולת לראות את השמים מבעד לרשת מאידך. פתרון הרשת האוסטרלית הוא פתרון חדש בשוק הסוככים וללא ספק צפוי לייצר מהפכה בעולם הסוככים.

 

חברת צל סאן היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של פתרונות הצללה. החברה מציעה מגוון רחב של דגמי סוככים, פרגולות, מרקיזות, חניות לרכב, סגירות חורף, סוככי זרועות וסוככים קבועים ועוד. כשאתם מזמינים סוכך זרועות גדול בצל סאן, אתם מקבלים מוצר לחיים עם אחריות מלאה ואתם יכולים להזמין אותו גם עם רשת אוסטרלית, המוצעת כיום בישראל על ידי צל סאן בלבד ומאפשרת לכם ליהנות מצל במקביל לאוורור השטח המוצל ועם אפשרות שלכם להביט דרכה החוצה, תוך חסימה של האפשרות להביט עליכם פנימה.

 חברת צל סאן היא החברה היחידה בישראל המציעה כיום את הפתרון המהפכני של רשת אוסטרלית, אותו ניתן להתאים גם לסוככי זרועות גדולים בשלל מידות. חברת צל סאן מתמחה במתן פתרונות הצללה, סוככים, פרגולות, מרקיזות, חניות פרטיות, סגירות חורף ועוד. בכלל זה, בצל סאן תוכלו להזמין סוכך זרועות גדול בעל מנוע חשמלי רב עוצמה עם אפשרות לקירוי רשת אוסטרלית בשלל גוונים ודוגמאות–היחידים בישראל המציעים את פתרון הרשת האוסטרלית המהפכנית. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 1-800-222218 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן