סגירת חורף למסעדה

השקעה משתלמת עם סגירת חורף למסעדה

רבות מהמסעדות בארץ כוללות מקומות ישיבה בחוץ התורמים להצלחת העסק. על מנת לאפשר לכם להשתמש במתחמים חשובים אלו גם בעונה הקרה חברת צל סאן מציעה סגירת חורף למסעדות שהינה איכותית, אסטטית ויעילה. סגירות אלו עומדות בסטנדרטים גבוהים של אירוח במסעדות ומסופקות בהתאמה אישית לצורכי בית העסק.

חשיבותה של סגירת חורף למסעדות

סגירת חורף למסעדות שחברתנו מציעה בעלות יחסית לא גבוהה, הינה מהותית עבור בתי עסק רבים עקב השיקולים הבאים:

  • מספר מקומות ישיבה – מתחם ישיבה חיצוני מהווה תוספת חשובה של מקומות ישיבה במסעדות, שלעיתים יכולה להכפיל אותם ואף למעלה מכך. לכן האפשרות להשתמש במתחם חיצוני גם בימות החורף היא לא אחת קריטית לרווחיות העסק.
  • העדפת הסבה במתחם חיצוני – לקוחות רבים הבאים למסעדות מעדיפים לשבת במתחם חיצוני על פני הפנימי, עקב האווירה הייחודית של מתחם זה הפונה לגינה אחורית או לרחוב. כמו כן, מתחם חיצוני מועדף על ידי אנשים המבקשים לעשן במהלך הסעודה. לכן מתחם שסגור בחורף חיוני על מנת לשמר את אופיו הייחודי של המקום.
  • חשיפת העסק – מתחם חיצוני של מסעדה הפונה לרחוב תורם רבות לחשיפת העסק בפני עוברים ושבים ולהגדלת המודעות אליו. זאת להבדיל ממסעדה סגורה אשר החשיפה אליה הרבה יותר נמוכה. לכן למסעדות רבות, בייחוד כאלו בתחילת דרכן, חשוב מאוד לשמר מתחם הסבה חיצוני.

סגירת חורף מקצועית למסעדות

עימנו תזכו לסגירת חורף מקצועית ואסטטית עבור המסעדה שלכם. מדובר בסגירה מודולארית בהתאמה אישית מלאה למאפייני ומידות המקום עם רמות ביצוע וגימור בסטנדרטים גבוהים ביותר. הסגירות יכולות להיות היקפיות ולכלול גם גג עליון, אותן ניתן לבצע באמצעות מספר שיטות לרבות סוכך מסך או יריעות איכותיות. בנוסף, מדובר בסגירה חזקה ועמידה המבוססת על קונסטרוקציה מברזל מגלוון עם ארבע שכבות צבע. תוכלו לבחור בצבע של בד הכיסוי והקונסטרוקציה ולהוסיף שם ולוגו של בית העסק על גבי הסגירה.

הזמנת סגירת חורף למסעדה

להזמנת סגירת חורף למסעדה בהתאמה אישית מלאה ועבור מחיר כדאי, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי ללא עלות בעסק עצמו, צרו קשר עם צל סאן בטלפונים 1800-2222-18 ו-050-5753535, או במייל tzel-sun65@walla.com.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן