סגירות חורף לבתי קפה

להשמיש את המתחם החיצוני עם סגירות חורף לבתי קפה

מלבד חלל פנימי, רבים מבתי הקפה בישראל מחזיקים גם במתחם ישיבה חיצוני הפונה לרחוב או לחצר אחורית. מתחם זה מועדף על ידי לקוחות רבים עקב אווירה ייחודית ונעימה. אולם, עם בואה של העונה הקרה והגשומה המתחם החיצוני מנוטרל וכך קטן באופן משמעותי מספר מקומות הישיבה בעסק, וכמו כן אין לבית הקפה את האווירה הייחודית של ישיבה בחוץ. בעיות אלו ניתן בהחלט לפתור באופן יעיל ונאה בעזרת סגירות חורף לבתי קפה של חברת צל סאן.

סגירות חורף איכותיות, הרמטיות ואסטטיות

עימנו תזכו בסגירת חורף לבית קפה איכותית, אסטטית והרמטית:

  • איכות הסגירה – באה לידי ביטוי בחומרי גלם משובחים הכוללים קונסטרוקציה מברזל מגלוון עם שלוש שכבות של צבע, בעלת חיזוקים מיוחדים מנירוסטה, וכן בכיסוי משובח מחומר קשיח אטום בפני מים ועמיד בפני רוחות. בנוסף, איכות הסגירה ניכרת בעבודת תכנון, בניה והתקנה מקצועית השמה דגש על כל שלב ופרט בהליך תוך דאגה לביצוע מדויק ומוקפד לשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו.
  • סגריה הרמטית – סגירות החורף שלנו הרמטיות לגמרי לחדירת מים בזכות חומרי גלם בעלי אטימות מלאה לרטיבות, וכן בזכות עבודות התקנה הרמטיות בחיבורי הסגירה למבנה.
  • אסטטיקה – אנו מספקים סגירות אסטטיות, מכובדות וייצוגיות ברמות גימור גבוהות המותאמות באופן אישי לאופי וצורכי העסק בצורתן, גוניהן ומאפייניהן. כך תזכו בפינת ישיבה חיצונית מוגנת שנעים ונוח להסב בה.

סגירת חורף בהתאמה אישית

סגירות חורף המוצעות על ידינו לבתי קפה מותאמות לצורכי ומאפייני העסק בשלל היבטים. קודם כל, הסגירה מבוצעת בהתאמה מלאה למידות ומאפייני המקום, וכן תוכלו לבחור את רמת הסגירה הנחוצה לכם בין אם היקפית או כזו הכוללת גם גג. בנוסף, תוכלו לבחור את סוג הסגירה בין אם באמצעות יריעות או סוכך מסך, לבחור בגווני הבד והקונסטרוקציה כך שיתאימו לאופי, סגנון וגווני בית הקפה, וכן ניתן להוסיף הדפסות על גבי בד הסגירה של שם ולוגו בית העסק.

הזמנת סגירת חורף לבית קפה

להזמנת סגירת חורף לבית קפה בהתאמה אישית, איכותית ובמחיר משתלם, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי ללא עלות בבית העסק, צרו קשר עם צל סאן בטלפונים 1800-2222-18 ו- 050-5753535, או במייל tzel-sun65@walla.com.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן