מפרשי צל לגינה, לים ולמקומות נוספים

חברתנו פועלת כבר שנים רבות בענף ההצללה וזוכה למוניטין מצוין בזכות סטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד, המלווים במחירים אטרקטיביים. אנו מעניקים לכל לקוח מענה יעיל ומהיר עם פתרונות הצללה מגוונים המתאימים לצרכיו, ובכלל זאת גם מפרשי צל לגינה, לים, לבריכה ולמקומות רבים נוספים.

 

פתרון מצוין לימות הקיץ

כידוע, השמש של הקיץ הישראלי אינה עושה הנחות, וכך אזורים חיצוניים רבים הופכים לבלתי שמישים בעונה החכמה. בדיוק לשם כך יש פתרונות הצללה שונים, אשר לכך אחד מהם יש את המאפיינים והיתרונות שלו. מפרשי צל לים, לחצר, למוסד חינוכי וכדומה, היא אחד הפתרונות היותר פופולאריים בשנים האחרונות. מדובר בפתרון המזכיר את רשת הצל והוא אכן בנוי בעיקרון מרשת צל אוסטרית איכותית, אך ישנם גם הבדלים משמעותיים.
לצפייה בעוד תמונות לחצו כאן

ראשית, מפרשי הצל מהווים פתרון אסתטי הרבה יותר מתוחכם ומודרני בהשוואה לרשת הצל. את המפרשים ניתן לייצר במגוון רחב של צורות וגדלים, גוונים לבחירה, התקנה בגבהים שונים, יצירה של משחקי אור וצל, וכך כל פתרון הצללה כזה הוא בגדר יצירה חד פעמית השונה מרעותה. המשמעות היא שלקוחות פרטיים שרוצים מפרשי צל לגינה או עירייה המחפשת פתרון לחוף ציבורי, יכולים לבחור את התצורה האסתטית הייחודית שעולה בקנה אחד עם האווירה במקום.

 

בנוסף לכך, ישנה אפשרות להתקנה של מפרש צל בעל טבעות מאסיביות התפורות בצדדים, והדבר מאפשר לפתוח ולסגור את הרשת כולה או חלקים שלה בעת הצורך. כל זאת במוצר שאינו כרוך בעלויות גבוהות במיוחד, המפגין עמידות רבת שנים, רמה גבוהה של בטיחות ועמידה בתקנים הנדרשים, וכמעט ללא תחזוקה.

בונים את המפרש המתאים לכם

 

כאמור, כל מפרש צל יכול להיות שונה מרעהו, ולכן שירות שלנו מתחיל בפגישה אתכם בשטח עצמו, על מנת שנוכל לקחת מידות, לבחון את התנאים (רוחות, שיפועים), להציע אפשרויות שונות ולשמוע את הרצונות שלכם. לאחר מכן נבצע תכנון של המפרש ונציג בפניכם דוגמא שלו, ולאחר שתאשרו נוכל להמשיך להתקנת הקונסטרוקציה. יש לציין כי אנו מספקים שירות מהיר ויעיל, כך שמיום ההזמנה ועד להתקנה יעברו לכל היותר 14 ימי עסקים.

 

את המפרש עצמו אנו מייצרים כאמור מרשת אוסטרית איכותית בשלל צבעים לבחירה, חזקה ועמידה במשקל של 325 גרם למטר. כאמור, ישנה אפשרות לבחירת טבעות מאסיביות שנתפרות בצדדי הרשת, עם כבלי פלדה שעליהם הרשת נעה ולכן ניתן לפתוח ולסקור אותה או חלקים שלה בהתאם לרצון והצורך. מאידך, אפשר לבחור באפשרות של תפירת כיס לאורך צידי הרשת, בתוכו עובר כבל פלדה המאפשר מתיחה מקסימאלית.

 

לפרטים נוספים על תכנון, ייצור והתקנה של מפרשי צל לים ולמקומות אחרים הנכם מוזמנים לפנות אל חברתנו בטלפון 1-800-222218.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן