כיסוי לאופנוע נגד גשם

כיסוי גשם לאופנוע – למה זה כל כך חשוב?

כיסוי לאופנוע נועד לשמור עליו בעיקר מפני פגעי מזג האוויר. חשיפה ממושכת לשמש החמה של ישראל יוצרת נזקים שונים לחלקי הפלסטיק. אבק יכול להצטבר על חלקים שונים של כלי הרכב, הגשם יכול ליצור קורוזיה בחלקים אחרים ואפילו המגע עם האוויר תורם לבלאי.

כיסוי לאופנוע נגד גשם מיוצר מחומרים עמידים במיוחד, שמגנים עליו מפני חשיפה ללחות ואויר ומצמצמים למינימום האפשרי את החשיפה שלו לשמש.

למידע נוסף לחצו כאן
למה צריך כיסוי לאופנוע? חשיפה ממושכת ללחות, גשם, שמש חזקה ואבק, יכולים ליצור סדקים, או נזקים אחרים לצבע ולחלקי הפלסטיק של האופנוע. אבק שמצטבר על כלי הרכב, יחד עם גשם, יוצר לכלוך שקשה להסיר ולחות שיוצרת קורוזיה בחלקי המתכת של האופנוע.

 

אם אתם נוהגים לחנות במקום חשוף – מחוץ למבנה מוגן, האופנוע שלכם חשוף גם לגניבות.

כיסוי גשם לאופנוע יכול לסייע משמעותית למנוע ולצמצם את כל הנזקים האלה.

 

מאפיינים של כיסוי גשם איכותי לאופנוע

חשוב לדעת שגם כיסוי איכותי נשחק ועם הזמן צריך להחליף אותו – אך כל השחיקה והנזקים שיופיעו על הכיסוי שלכם, עלולים להיות על האופנוע עצמו, אם לא יהיה לו כיסוי כלל.

כיסוי לאופנוע נגד גשם צריך להיות איכותי, כדי לעמוד בכל הציפיות ולעשות עבודה טובה לאורך זמן. איך תבחרו כיסוי איכותי לאופנוע שלכם?

 

  • בדקו את ההתאמה של הכיסוי לצורת האופנוע – כיסוי לקטנוע למשל, יהיה קטן מכיסוי לאופנוע ולא יגן כראוי על אופנוע. קטנוע זקוק לכיסוי שמכסה היטב את ידיות ההיגוי הרחבות ולכן לא מתאים לו כיסוי לאופנוע.
  • בדקו את החומר ממנו עשוי הכיסוי – האם הוא עמיד בפני מים? האם הוא יוכל להחזיק מעמד לאורך זמן?
  • בדקו אם הכיסוי נוח לשימוש – רצוי שיהיה קל לכסות את האופנוע ושתהיה אפשרות לנעול את הכיסוי כדי להקשות על גנבים.
  • בחרו יצרן מומחה ליצירת כיסויים, כזה שיש לו המלצות והצלחות מוכחות.

 

חברת צל סאן מתמחה בייצור ובהתקנה של  חניות ניידות לרכב, כיסויים לאופנועים ולרכבים מסוגים שונים, כיסויים וסוככים לבית ולעסק ועוד. החברה מייצרת כיסויים וסוככים מתקפלים וקבועים, המופעלים ידנית או חשמלית ומקפידה על תוצרים איכותיים, עמידים ואסתטיים.

נשמח לעמוד גם לרשותכם ולתת לכם הצעה לכיסוי איכותי לאופנוע שלכם.

למידע נוסף וליצירת קשר לחצו כאן, או התקשרו: 1800-2222-18

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן