כיסוי לאופנוע מבצע

כיסוי לאופנוע מחיר – איך למצוא את הכיסוי המתאים לאופנוע ולתקציב שלכם?

אופנועים וקטנועים מורכבים מחלקים שונים, שחלקם עשויים מפלסטיק וחלקם ממתכת. במקרים רבים, האופנועים והקטנועים חונים ברחוב רוב שעות היום והלילה, כי אין מקום חניה מסודר. מצב זה חושף אותם לפגעי מזג האויר – גשם, שמש חזקה, לחות ואבק. כל אלה מייצרים בלאי בצבע ובחלקי הפלסטיק, קורוזיה בחלקי המתכת ולכלוך. בנוסף על אלה – אופנוע שחונה בחוץ חשוף גם לגנבים. את רוב הבעיות האלה אפשר לפתור, או לצמצם משמעותית – אם משתמשים בכיסוי איכותי.

כיסוי איכותי לאופנוע, מגן עליו מפני רטיבות, לכלוך ומפני השמש וגם מסייע להגן עליו מפני גניבות. באופן כללי הכיסוי מאריך את חיי האופנוע באופן משמעותי ושומר על המראה החיצוני שלו לאורך זמן.  כתוצאה מכך, בעלי האופנוע חוסכים לעצמם הוצאות על תיקונים חיצוניים, החלפת חלקי פלסטיק וחידוש הצבע.

 

תוכלו למצוא כיסוי לאופנוע מחיר נמוך, החל בכמה עשרות שקלים וכלה בכמה מאות שקלים, כשמדובר בכיסוי איכותי במיוחד, או עם תוספות מיוחדות. המחיר הוא זעום ביחס לחיסכון משמעותי בהוצאות, שכיסוי איכותי לאופנוע מאפשר לבעליו.

ייתכן שכיסוי האופנוע בעת חניה, או הסרת הכיסוי לפני נסיעה – הן פעולות הגוזלות מעט זמן, אך זהו בדיוק השיקול, שגורם לגנבים לחשוב פעמיים לפני שיגשו אל אופנוע מכוסה.

גם אופנוע שחונה בחניון סגור – אינו מוגן מפני לחות, לכלוך ומכות שהוא עשוי לקבל מכלי רכב סמוכים וכדאי לדאוג לכסות אותו באופן קבוע.

 

איך תחליטו איזה סוג של כיסוי לאופנוע לקנות?

אם האופנוע שלכם חונה בדרך כלל בחניון מקורה – תוכלו לקנות כיסוי פשוט וזול יחסית, שמטרתו בעיקר לשמור על האופנוע מפני לכלוך.

אם האופנוע חונה בחוץ – תצטרכו כיסוי חזק ועמיד, שיכול להגן על האופנוע מפני רטיבות, מפני שחיקה ודהייה בגלל השמש וגם מפני שריטות ומכות.

כמובן שתצטרכו לקחת בחשבון גם את גודל האופנוע וצורתו – לפני שתבחרו את הכיסוי המתאים.

כדי למצוא כיסוי לאופנוע במחירים משתלמים, תוכלו לחפש כיסוי לאופנוע מבצע אצל היצרנים המוכרים והמומלצים, אך קחו בחשבון שיש גם אופנועים עם מאפיינים מיוחדים, שעבורם אולי תצטרכו להזמין כיסוי מותאם במיוחד וזה עשוי להיות יותר יקר.

 

חברת צל סאן פועלת מעל 20 שנה בתחום הכיסויים והסוככים, מתמחה בייצור ויבוא של מוצרי איכות המיוצרים ממיטב חומרי הגלם. החברה מתמחה גם בייצור חניות ניידות לרכב ולאופנוע ומעסיקה צוותי עבודה מנוסים, המעניקים שירות מהיר ומקצועי. נשמח לעמוד גם לשירותכם ולהתאים לכם כיסוי איכותי לאופנוע. לקבלת הצעה ומידע נוסף לחצו כאן,

או התקשרו: 1800-2222-18

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן