חנייה מקורה לאופנוע

  • המחירים מתייחסים לאיזור גוש דן (כפר סבא – יבנה)

 

 

פתרונות סוכך לאופנוע

על כל כלי רכב שברשותנו נרצה להגן מכל נזק ואיום. כלי רכב עבור כל אדם, ייחשב להוצאה גדולה ולכן יש לשמור עליו מכל משמר. לעיתים גם נחפוץ להחליף את כלי הרכב ולכן איכות החלקים והמראה הכללי שלו יהוו אינדיקציה למחיר שלו בכל שלב של מכירה. גם כשמדובר באופנוע נרצה לשמור עליו מכל נזק חיצוני ולספק לו מקום הולם ובטוח, כגון חנייה מקורה לאופנוע, בזמן שאנחנו ישנים.

דברו איתנו

1800222218במיילpencil  

 

סוכך שמיועד להגן על כלי רכב לרבות אופנוע, ישמור עליו בימים חמים בעונת הקיץ, מפני קרני השמש החזקות ולמעשה כך יאריך את חייהם של חלקי האופנוע, את המושבים וכו'. גם בחורף הקר, בימים גשומים במיוחד, האופנוע יהיה מוגן וכל גישה אליו תהיה הרבה יותר נעימה. בנוסף, כל קירוי לאופנוע יעניק הגנה מפני כל צואה של ציפורים או מעופפים למיניהם, נפילה של עלים או פירות מהעצים על מושב האופנוע וכך ישמור על טיב של האופנוע וימנע בלאי והתיישנות של הכלי.

חנייה מקורה לאופנוע תאפשר גם הגנה מפני גנבים. לרוב תוכלו לקשור את האופנוע בצורה יותר בטיחותית והחניה הרשמית תרחיק כל מיני טיפוסים מפוקפקים, הרבה יותר מאשר חניה לכלל הציבור לצד המדרכה.   

מה חשוב לוודא ברכישה של סוכך לאופנוע?                                                                                  

כיום יש מנעד שלם של סוככים שמתאימים לאופנוע, חלק מהסוככים מתקפלים וחלקם קבועים ופועלים באמצעות ידית שהיא ידנית או חשמלית. סוכך שמשמש למקום חנייה יספוג לא מעט חומרים ומצבים שעלולים להפיל את הסוכך עצמו, כגון: כוח פיזיקלי שנגרם מהנעה של האופנוע, משב רוח שיוצר האופנוע בכל התנעה, רטיבות, לחות גבוהה ועוד. לכן יש חשיבות בכל בחירה של סוכך שייחשב לאיכותי וייוצר מחומרי גלם איכותיים, השלדה שלהם שתהיה עשויה מאלומיניום, שהגימור יהיה עשוי מנירוסטה, בהתאם לכך תימנע היווצרות קורוזיה שעלולה להיווצר לאורך השנים, לרבות בעונת החורף. כמו כן, חשוב שהבד עצמו יהיה עמיד ולא ידהה בשמש.

זקוקים גם לסוכך? מחפשים חניה מקורה לאופנוע היקר שלכם? חברת צל סאן הינה חברה יצרנית שמייצרת סוככים בהתאם לכל בקשת הלקוח וצרכיו האישיים. החברה עובדת עם חומרי גלם חזקים ואיכותיים ביותר כדי להבטיח עמידות וביטחון לכל סוכך ולכל כלי רכב תחתיו. הסוככים עשויים מחומרים שמונעים חלודה וצורך בתחזוקה שוטפת. נוח ופשוט להקימם באזור הבית או העסק.  

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן