חלקי חילוף לסוכך זרועות

חלקים לסוכך זרועות

סוכך זרועות הוא ללא ספק פתרון ההצללה הנוח ביותר, מעצם היכולת לקפל או לפרוש אותו בכל היקף נדרש ובכל עת נדרשת. יחד עם זאת, המודולריות הכל כך אופיינית לו הופכת את סוכך הזרועות גם לרגיש יותר לעומסים חריגים, ביחס לסוככים קבועים. אם יש לכם סוכך זרועות בבית, סביר להניח שאחת לתקופה תצטרכו להזמין חלקים לסוכך זרועות בדגם שלכם. אם אתם מזמינים כעת סוכך חדש, כדאי שתעשו זאת אצל גורם מקצועי שיוכל להציע לכם גם את חלקי החילוף הנדרשים בשעת הצורך.

 

אילו חלקי חילוף לסוכך זרועות ניתן להזמין לפי דרישה?

ובכן, שאלה מצוינת, אבל התשובה לה תלויה מאוד בסוג הסוכך. אם הזמנת סוכך מיינסטרים במבצע מטורף מרשת שיווק ארצית, סביר להניח שתתקשו למצוא לו חלקי חילוף מלכתחילה, אם כי כפי שנסביר בהמשך, זה לגמרי לא סוף הסיפור מבחינתכם. אם, לעומת זאת, יש לכם סוכך מקצועי שרכשתם אצל ספק מתמחה, תוכלו להזמין כל סוג של חלק נדרש לכם ובכלל זה: יריעת קירוי, מפרקי זרועות, זרועות שלמות, צירים, מנוע חשמלי, מפסקים, ברגים ומחברים ייעודיים וכן הלאה. בכל מקרה, לא משנה מהו סוג הסוכך שיש לכם, הסיכוי הטוב ביותר שלכם למצוא חלקים לסוכך זרועות הוא אצל ספק המתמחה במתן פתרונות הצללה ועדיף גם בייצור עצמי שלהם.

חלקי חילוף לסוכך זרועות

להחליף חלק או להחליף סוכך?

כמו ברכב פרטי, הדבר הנכון ביותר לעשות כאשר הרכב מתקלקל הוא להזמין את החלף המתאים ולתקן אותו. מצד שני, אם הרכב מתקלקל בכל מספר חודשים, כנראה שהגיע הזמן להחליף לא את החלק, אלא את הרכב כולו. דברים אלה נכונים באותה מידה גם לגבי סוככי זרועות. סוככים אלה פועלים תחת עומס גבוה, הן בשל המשקל העצמי שלהם התלוי באוויר ללא תמיכה תחתית והן בשל רוחות שפועלות על הסוכך כמו מפרש. אם הסוכך שהתקנתם הוא פשוט לא איכותי, חלקי חילוף לסוכך זרועות יוכלו לסייע לו עד גבול מסוים, אבל קחו בחשבון שמתישהו יגיע הרגע שבו יהיה עליכם להחליף את הסוכך כולו.

חברת צל סאן היא אחת החברות המובילות בישראל במתן פתרונות הצללה מכל הסוגים לרבות סוככי זרועות, סוככים קבועים, פרגולות, חניות לרכב, סגירות חורף, מרקיזות ועוד. אצלנו תוכלו להזמין גם סוככים שלמים בסטנדרטים גבוהים במיוחד וגם חלקים לכל סוג של סוכך ובכל מפרט. לקבלת מידע נוסף והזמנת חלפים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 1-800-222218 ונשמח לעמוד לרשותכם.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן