התקנת פרגולה לחניה

פרגולה לחניה

בעיות החניה באזור כבר לא מטרידות אתכם. עם החניה הפרטית שלכם, יש לכם שטח חניה שמחכה רק לכם, צמוד צמוד לבית. ועדיין, את נושא התחממות הרכב בקיץ, תחת השמש הקופחת, עוד לא פתרתם. אז אם כבר הפינוק והנוחות של חניה פרטית, בואו נראה איך עושים את זה עד הסוף עם פרגולה לחניה.

סוגים של פרגולה לחניה פרטית

המונח פרגולה מתחבר אצל רובנו לפרגולת העץ המותקנת במרפסות רבות ברחבי ישראל, אלא שפרגולה לא חייבת להגיע בתצורה מסורתית זו, לבטח לא כאשר המשימה העומדת בפנינו היא התקנת פרגולה לחניה. למעשה, ככל שזה קשור להצללה של חניה פרטית, הביטוי המתאים יותר להשתמש בו הוא סוכך לחניה פרטית. סוככים לחניה פרטית עשויים בדרך כלל ממסגרת מתכת עם קירוי מסוגים שונים, החל ממתיחת בד או רשת צל וכלה בהתקנת קירוי פלסטיק או פח. יש לכם כמובן את האפשרות לקרות את החניה הפרטית שלכם בכל דרך שתחשקו בו, אבל כדאי לזכור שבבחירת פרגולה לחניה מחירים יכולים לנוע בטווח רחב והמטרה שלכם היא לבחור את הפתרון שמספק לכם מקסימום יעילות במינימום מחיר.

פרגולה לחניה מחיר

מחיר פרגולה לחניה

בואו נשים את הדברים כבר עכשיו על השולחן: התקנת פרגולה לחניה היא אינה משימה זולה. בהזמנת פרגולה לחניה מחיר אופייני שאתם יכולים לצפות לו, יתחיל בדרך כלל ב-5,000 וינוע כלפי מעלה בהתאם לגודל הפרגולה וסוג הקירוי. הסיבה לכך היא העלות הגבוהה של עבודת ההתקנה ועלות מסגרת המתכת. סוג הקירוי בו תבחרו, יסייע לכם לווסת טוב יותר את המחיר הסופי אותו תצטרכו לשלם עבור התענוג – ככל שתפנו יותר לפתרונות בד, כך תוכלו להפחית יותר בעלות הכוללת.

תצורה של פרגולה לחניה

בהזמנת פרגולה לחניה פרטית כדאי לקחת בחשבון את העובדה שהשמש נעה בשמים וקורנת על הרכב מכיוונים שונים בשעות שונות. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם סוגיה זו היא באמצעות התקנה של פרגולה קעורה/ קשת. בתצורה זו, נהנה הרכב מכיסוי הצל הנרחב ביותר לאורך מרבית שעות היום, לא משנה מאיזה כיוון קורנת השמש. כמובן, שאת הפרגולה אתם רוצים להתקין בצורה כזאת שבה הקשת נעה מכיוון מזרח למערב, בהתאם למסלול התנועה של השמש בשמים. על אף שכל מתקין פרגולה לרכב אמור לדעת את זה, כדאי שגם אתם תשימו לב לעניין, שיכול להיות קריטי לרמת שביעות הרצון שלכם מהפתרון הכולל.

אצלנו בצל סאן תוכלו למצוא מבחר גדול של פתרונות הצללה לבית, למרפסת, לגינה ולחניה ובכלל זה מבחר דגמים של פרגולה לחניה מחירים נוחים ותחרותיים ואפשרויות נרחבות לפרישה לתשלומים. הגיע הזמן להיפרד לשלום מחוויית הכניסה לרכב לוהט – הזמינו עוד היום את הסוכך המתאים לכם ואם יש לכם שאלות נוספות לפני ביצוע הזמנה, התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לענות לכם על כולן בטלפון 052-4400044.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן