כיצד לבחור את הסוכך המתאים?

קיימים סוגים שונים של סוככים – קבועים, גליים, סוככי מסך, חלון, מסילות, כבלים – ועוד. הסוככים עשויים מחומרים שונים ומתאימים לסוגים שונים של מבנים. הם שונים מבחינה דקורטיבית והצורה שלהם שונה. בבואנו לבחור את הסוכך המתאים לנו, חשוב לבחון בדיוק לאן הוא מיועד. חשוב להבין לאיזה סוג חדר, איפה החדר ממוקם במבנה והאם מדובר בעסק או בבית פרטי. אלו שאלות קריטיות שיש לתת עליהן את הדעת בשביל לבצע רכישה מושכלת ונכונה. כמו תמיד, חברת צל סאן תשמח לתת לכם את כל המידע לו אתם זקוקים ולתת לכם המלצה על סוכך מסך או סוכך מסוג אחר שיתאים בדיוק לכם.

סוככים קבועים

קיימים סוככים קבועים בצורות שונות, לרבות סוככים גליים, שיעמדו ויסוככו כמו שהם ללא צורך בשינוי. אין צורך לסגור אותם או לכוון אותם. לרוב מדובר בסוככים עמידים וחזקים מהרגיל. הם מתאימים לבתי עסק רבים וגם בכניסה לבתי מגורים. הם מגנים באופן נהדר מפני השמש והם יציבים מאוד. בסוככים קבועים משתמשים בחלק מהמקרים לקירוי של חניות. הקבועים מיוצרים במפעלנו תוך הקפדה על רמות גימור וסטנדרטים גבוהים במיוחד ותחת ההשגחה הצמודה של החברה.

סוככי זרועות

סוככי זרועות עומדים בצורה מצוינת בתנאי האקלים השונים בארץ. ניתן לתפעל ולכוון את הסוככים בצורה ידנית על ידי שימוש במנואלה, על ידי שלט איכותי או על ידי מנוע SOMFY שמגיע עם 5 שנות אחריות מלאה. סוככי זרועות פופולאריים בקרב מגוון רחב של עסקים ובתים פרטיים, והם מתאימים מאוד גם לשימוש במרפסות שמש. ניתן להטביע את הלוגו של העסק על בד הסוכך ובכך ליצור פרסום ונראות ייחודית ובולטת לבית העסק. קיימת אופציה לשלטי זווית, שבעזרתם ניתן להטות את זווית הסוכך עד 45 מעלות לכיוון מעלה וכיוון מטה – אופציה חשובה ויעילה מאוד במשך כל השנה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף בנוגע לסוככים והזמנה של סוכך דקורטיבי, עמיד ויציב לבית או לעסק, צרו קשר עם חברת צל סאן באחד המספרים – 1-800-2222-18 או 050-5753535 ונוכל לספק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים. מידע נוסף לגביי סוככי זרועות ניתן לקבל בלחיצה בכפתור למעלה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן