גזיבו לרכב

גזיבו לחניית רכבים

קניתם מכונית חדשה? מזל טוב! אנחנו די בטוחים שעשיתם למכונית ביטוח מקיף כנגד גניבה או תאונות, חס וחלילה… אבל מה עם להגן על הרכב מפני הנזקים של מזג האוויר? השקעתם כסף רב בקניית המכונית- באופן קל ופשוט ובסכומים צנועים מאד ניתן להגן על הרכב בצורה פשוטה ויעילה.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מהם היתרונות של גזיבו לחניית רכבים?

  • עצים ולשלשת ציפורים – במידה והחנייה הפרטית שלכם היא מתחת לעץ, יש סיכוי רב שפירות העץ והעלים ינשרו על גג ומכסה המכונית – צבע המכונית עלול להיפגע מלשלשת ציפורים או עטלפי פירות. מכיוון שהלשלשת היא חומצית, הפגיעה בצבע המכונית עלולה להיות בלתי הפיכה ולגרום לירידת צבע ולכתמים שיובילו לירידת  ערך המכונית באלפי שקלים.
  • חודשי הקיץ הישראלי ידועים בחום הקיצוני שלהם – בחודשים יולי ואוגוסט הטמפרטורה מטפסת ל-30 מעלות ובמקרים קיצוניים מגיעה לסביבות הארבעים מעלות (לא לחינם מספרים שאפשר לטגן חביתה על מכסה מנוע של מכונית בחודשי הקיץ) קרני השמש גורמות לנזקים אדירים בטווח הארוך בכל חלקי הרכב – לצמיגים, לצבע החיצוני, לחלקי הפלסטיק של פנים האוטו ואף לריפודים שעשויים לדהות. גזיבו לרכב – מגן בצורה יעילה מפני השמש ומגן על המכונית בצורה יעילה.
  • כניסה נעימה לרכב – השימוש גזיבו לחניה לרכב מפחית באופן משמועתי את חום הרכב, מה שמקל את הכניסה אליו והופך אותה לנעימה יותר בימי הקיץ החמים. במחקרים שנעשו, נמצאה הפחתה של בין 5 ל20 מעלות בטמפרטורה בתוך הרכב, כאשר המכונית מקורה.

מה הסיבות שכדאי לבחור בחברת צל סאן?

  • חברת צל סאן הינה החברה המובילה בישראל בענף ההצללה.
  • ייצור עצמי – מפעל לייצור קונסטרוקציות מתכת בו ניתן לתכנן את הפרגולות, הסוככים והגגונים בהתאם לרצון הלקוח וניתן להזמין גגונים במידות לא קונבנציונאליות.
  • חומרי גלם מעולים – הסוככים, הגגונים והפרגולות מיוצרים מחומרים מעולים: השלדה בנויה מסגסוגת אלומיניום, והגימור הינו מנירוסטה.
  • אחריות לכל החיים – אחריות מלאה כנגד חלודה לכל החיים. הסוככים שלנו הינם בעלי תו תקן גרמני ומצטיינים באיכותם ובעמידותם
  • צוות טכני מיומן – הצוות הטכני שלנו הוא מהמנוסים ביותר בארץ והשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא אישי ומקצועי ללא כל פשרות.

אנו מתמחים בייצור ובהתקנת מגוון גדול של גגונים, סוככים ופרגולות לבתים פרטיים ולעסקים. חברת צל סאן מעניקה ייעוץ חינם בבית הלקוח, ומקפידה לתת שירות מקצועי, אמין ומהיר. אנו מתחייבים לביצוע ההתקנה – עד ארבעה עשר ימי עסקים ממועד ההזמנה.

במידה ואתם מחפשים חברה עם שירות מקצועי אמין ומהיר הגעתם למקום הנכון! נשמח לענות לשאלותיכם בטלפון: 1800-2222-18 או בטלפון: 052-4400044 או צרו קשר כאן.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן