גגון לדלת כניסה לבית

גגון לדלת כניסה

אדריכלים ומעצבי פנים מסכימים על כך שהחלק החשוב ביותר בבית הינו החזית ויש חשיבות גדולה לעיצובו, לכן שמים דגש רב על הן על עיצוב דלת הכניסה והן על עיצוב גגון לדלת כניסה לבית, כאשר מגיעים אורחים לביתנו איננו רוצים שהם יירטבו בגשם, בזמן שהם מחכים לפתיחתה. אם בעבר הלא רחוק, גגון לדלת כניסה  נחשב לברירת מחדל עיצובית, כיום, האפשרויות העיצוביות הן אינסופיות וניתן לבחור גגון לפי סגנון הבית: מודרני, כפרי, קלאסי, תעשייתי ועוד. כל אחד יכול לתכנן ולעצב את הגגון או לבחור מקטלוג את הגגון האהוב עליו ולבחור את הגודל שמתאים לדלת הכניסה.

למידע נוסף לחצו כאן

מהם יתרונותיו של גגון לדלת הכניסה?

  • הגנה מפני הגשם – כאשר אתם ממהרים להיכנס לבית ובחוץ יורד גשם זלעפות, אתם מעוניינים במקום אשר יגן עליכם בזמן שאתם מחפשים את מפתחות הכניסה לבית, או שאחד מבני הבית יפתח את הדלת. למרות שימי הגשם בארץ אינם מרובים, עדיין זה מאוד לא נעים לעמוד בגשם סוחף לפני הכניסה לבית.
  • הצללה – גגון בכניסה לבית מגן על דלת הכניסה מפני קרני השמש החזקות, קרינה זאת פוגעת בדלת גורמת לדהיית הצבע לאחר מספר שנים לא רב ובמקרים של דלתות עץ, עלולות קרני השמש החזקות לגרום לסדקים ובקיעים בעץ.
  • הורדת הטמפרטורה –דלת הכניסה היא אחד הפתחים הראשיים לבית, היא אינה מבודדת חום או קור באותה צורה כמו הקירות ולכן יש חשיבות להצל עליה, מה שיקטין בצורה משמעותית את עליית החום בחלל שקרוב לדלת בחודשי הקיץ הלוהטים בישראל.
  • עיצוב – הכניסה לבית היא אספקט חשוב מאוד שאי אפשר ממנו. כיום, ניתן למצוא שלל רב של עיצובים וסגנונות של גגונים לכניסה לבית, כך שניתן להתאים אותו בצורה מקסימלית לעיצוב הכולל של הבית. הגגון יכול להגיע בצבעים שונים ומחומרי גלם מגוונים, כך שכל מעצב פנים או אדריכל יכול להתאים את הגגון לסגנון המיוחד אותו אתם רוצים.

מה הסיבות שכדאי לבחור בחברת צל סאן?

  • חברת צל סאן הינה החברה המובילה בישראל בענף ההצללה.
  • ייצור עצמי – מפעל לייצור קונסטרוקציות מתכת בו ניתן לתכנן את הפרגולות, הסוככים והגגונים בהתאם לרצון הלקוח וניתן להזמין גגונים במידות לא קונבנציונאליות.
  • חומרי גלם מעולים – הסוככים, הגגונים והפרגולות מיוצרים מחומרים מעולים: השלדה בנויה מסגסוגת אלומיניום, והגימור הינו מנירוסטה.
  • אחריות לכל החיים – אחריות מלאה כנגד חלודה לכל החיים. הסוככים שלנו הינם בעלי תו תקן גרמני ומצטיינים באיכותם ובעמידותם
  • צוות טכני מיומן – הצוות הטכני שלנו הוא מהמנוסים ביותר בארץ והשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא אישי ומקצועי ללא כל פשרות.

אנו מתמחים בייצור ובהתקנת מגוון גדול של גגונים, סוככים ופרגולות לבתים פרטיים ולעסקים. חברת צל סאן מעניקה ייעוץ חינם בבית הלקוח, ומקפידה לתת שירות מקצועי, אמין ומהיר. אנו מתחייבים לביצוע ההתקנה – עד ארבעה עשר ימי עסקים ממועד ההזמנה.

במידה ואתם מחפשים חברה עם שירות מקצועי אמין ומהיר הגעתם למקום הנכון! נשמח לענות לשאלותיכם בטלפון: 1800-2222-18 או בטלפון: 052-4400044 או צרו קשר כאן.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן