בד לסוכך זרועות מחיר

בדים לסוכך

יש לכם סוכך נהדר ואתם לגמרי מרוצים מהגודל שלו ומהכיסוי שהוא מעניק לכם במרפסת או בגינה, אבל אתם לא לגמרי שלמים עם בד הקירוי שלו? אולי דווקא היה לכם בד נהדר אבל גם הוא, לאורך שנים של שימוש הלך ונשחק וכעת אתם מחפשים בדים לסוכך, שיעניקו לכם לפחות את אותה חוויה של צל? בשורות הבאות, נספר לכם על דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים בד לסוכך זרועות ונספר לכם גם על סוג חדש לגמרי של סוכך רשת המיובא על ידי צל סאן מאוסטרליה ועושה מהפכה של ממש בעולם הסוככים לבית.

 

סוגי בד לסוכך

בחיפוש בדים לסוכך, סביר להניח שתיתקלו בשניים שלושה סוגים עיקריים, אותם יציעו כל בתי העסק העוסקים בתחום ולרוב, אלו יהיו גם שניים או שלושת הסוגים היחידים שהם יציעו. הראשון שבהם יהיה יריעת שמשונית שהיא שילוב של פלסטיק ו-PVC והשני יהיה בד דראלון שהוא בד בעל אריגה צפופה במיוחד. פרט לשני סוגים אלה, ישנם עוד סוגים שונים של בדים, שיכולים לשמש היטב את הסוכך שלכם ובכלל זה בד לייקרה שנחשב ליוקרתי ואיכותי, אך לא תמיד מציע שיעור הצללה מספק. רשת צל היא כמובן אפשרות נוספת ולמעשה האפשרות הנפוצה ביותר. לכל אחד מסוגי הבדים האלה יש היתרונות והחסרונות שלו ובכלל זה משקל, שיעור חסימה של קרני שמש, הגנה מפני קרינת UV, עמידות בפני רוחות חזקות וקרינת שמש ישירה וכן הלאה. על כך אפשר להוסיף את העובדה שבבחירת בד לסוכך זרועות מחיר הבד למטר יכול להכריע כל החלטה שתקבלו בעניין, אבל זאת אולי ההזדמנות להכיר את הבד החדש שעושה מהפכה של ממש בעולם הסוככים ושאותו תוכלו למצוא אך ורק אצלנו בצל סאן.

בד לסוכך זרועות מחיר

רשת אוסטרלית – רואים ואינם נראים

בבחירת בד לסוכך זרועות, ישנם כאמור פרמטרים שונים שאותם אנו רוצים לקחת בחשבון ושאת מרביתם פירטנו לעיל. יחד עם זאת, במקרים רבים ישנם שיקולים נוספים ואחד המרכזיים שבהם הוא מידת הפרטיות שמעניק לכם הסוכך. כך למשל, אם יש לכם סוכך במרפסת הבית בבניין משותף, אתם בהחלט רוצים שהסוכך יעניק לכם גם פרטיות, כך שלא ניתן יהיה לראות מהקומות העליונות את הנעשה מתחת לסוכך. מצד שני, אתם רוצים ליהנות מנראות מלאה כלפי מעלה, כך שתוכלו לראות למשל את שמי הלילה זרועי הכוכבים וגם ליהנות מזרימת אוויר טובה תחת סוכך פתוח. צל סאן מציעה לכם פתרון נהדר בדמותה של רשת הסוכך האוסטרלית, הרשת שלא ניתן לראות דרכה כלפי מטה, אך כלפי מעלה ניתן לראות כל פרט ופרט באופן חופשי. את הרשת האוסטרלית לא תמצאו באף חיפוש באינטרנט, פשוט מכיוון שנכון להיום היא מוצעת אך ורק על ידי צל סאן, שמובילה את המהפכה החדשה בעולם הסוככים.

חברת צל סאן מתמחה בפתרונות הצללה למרפסות, גינות, חניות פרטיות ומספקת פתרונות הצללה קבועים, פרגולות, שמשיות, סגירות חורף וכמובן מבחר גדול של בדים לסוכך. אנחנו בצל סאן מייצרים עבורכם את הסוכך הדרוש לכם ומציידים אותו עם בד הסוכך המתאים לכם ביותר וכעת יש לכם גם את האפשרות לבחור ברשת האוסטרלית המהפכנית, שתעניק לכם חוויית הצללה חדשה ויוצאת דופן עם הגנה מלאה מפני קרינת UV. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 1-800-222218 ונשמח לתת לכם את כל הפרטים על פתרונות ההצללה שלנו ולצייד אתכם עם בד לסוכך זרועות מחיר נהדר ושירות יוצא דופן עם אחריות מלאה.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן