פרגולות אלומיניום

חברת צל סאן מתמחה בקירויים של פרגולות עץ / אלומיניום / מתכת.
הקירוי מתבצע ע"י מתיחת יריעת P.V.C אטומה למים.
במקרים שאין שיפוע מתאים, אנו מייצרים שיפוע ע"י קונסטרוקצית מתכת, המאפשרת זרימה נכונה של המים.
לאחר הקירוי, מתחם הפרגולה, הופך לאזור יבש בחורף ומוצל בקיץ ומאפשר הנאה מיירבית לאורך כל עונות השנה.

 

הכל על גגון כניסה לבית מברזל גגון – שימושים שונים

הגגונים שימושיים במגוון מקרים, דוגמת:

  • גגון למרפסת – על מנת שיהיה ניתן להנות מהמרפסת גם כשיורד גשם או גם כשהשמש קופחת, יש להתקין גגון איכותי.
  • חניה בין הדרכים היותר יעילות לשמירה על הנראות החיצונית של הרכב, היא להחנות אותו במקום מקורה. לכן, במקומות שבהם אין חניה מקורה, ניתן להתקין גגון בחניה, על מנת שיהיה ניתן להחנות תחתיו את הרכב.
  • כניסה לבית – על מנת למנוע שגשם יחדור אל מתחת לדלת הכניסה, רצוי להתקין גגון בכניסה לבית. כמו כן, על מנת שיהיה ניתן לפתוח או לסגור את המטריה כשיורד גשם, יש להתקין גגון שיגן מפני הגשם.

במאמר הבא ניתן לקרוא היתרונות שיש בהתקנת גגון אלומיניום לבית, וכן על טיפים שמומלץ ליישם טרם הרכישה.

גגון אלומיניום לבית – יתרונות

כאשר מתקינים גגון מאלומיניום בכניסה לבית או במרפסת, נהנים ממגוון יתרונות, כגון:

  • עמידות לאורך זמן – מתכת האלומיניום מאופיינת בעמידות הגבוהה שלה מפני נזקי שמש וכן מפני מים. כך, שהגגון יוכל להיות שימושי לאורך זמן רב.
  • משקל קל – תכונה נוספת שיש למתכת האלומיניום, היא המשקל הקל שלה. תוכנה זו מקנה יתרון משמעותי בשעת ההתקנה.
  • מחיר – גגון אלומיניום הינו בעל עלות נמוכה ביחס לתמורה שהוא מקנה.

גגון אלומיניום לכניסה – טיפים לרכישה

להלן מספר טיפים שמומלץ ליישם טרם שרוכשים גגון לכניסה:

  • פרגולה מברזל-תמונות – על מנת לקבל השראה לעיצוב הגגון, וכן על מנת לבחון מבין אילו אפשרויות ניתן לבחור, יש לבחון את קטלוג המוצרים שכל חברה מציעה. לכן, ניתן להיכנס לאתר הבית של החברה, וכך לבחון את קטלוג המוצרים שהחברה מספקת.
  • מדידה מדויקת – חשוב ביותר למדוד את השטח הנדרש להצללה בצורה מדויקת ככל הניתן. שכן, על מנת להנות מהצללה בכל שטח המרפסת או הכניסה לבית, יש למדוד בדיוק את השטח ולבחור בהתאם את הגגון.
  • מתקפל או קבוע – כיום, ניתן להתקין סוכך מתקפל, או לחלופין גגון קבוע. לכן, במידה ויש צורך בפתרון הצללה שניתן לקפל ולסגור, ניתן יהיה לבחור מבין הסוככים המתקפלים השונים.
  • שיקול כלכלי – במיוחד במקרים בהם מדובר על רכישת כמות גדולה של גגוני אלומיניום, השיקול הכלכלי הינו משמעותי. לכן, מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות שונות, על מנת שיהיה ניתן להשוות את הצעות המחיר ולבחור בהצעה המשלמת ביותר. אך יש לזכור כי לא רצוי לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא ליישם את כל הטיפים המובאים ברשימה. זאת מפני שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי לבוא על חשבון איכות ועמידות הגגון.
  • עיצוב מתאים – ניתן לשדרג את העיצוב הכולל של הגינה או ש להכניסה לבית, במידה והגגון ייבחר בצורה נכונה. שכן, ישנם גגונים בעיצובים שונים, אותם ניתן לשלב בצורה מתאימה בכל בית.
  • התייעצות עם מומחים – בין הדרכים היעילות ביותר להבטיח רכישה נכונה ומוצלחת, היא להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום ההצללות. שכן, הודות לידע ולניסיון שיש לאותם מומחים, ניתן יהיה לבחור בגגון המתאים ביותר עבור כל אחד.
  • עמידות כל חלקי הגגון – חשוב ביותר לבחון את רמת העמידות של כל חלקי הגגון, על מנת שזה יוכל למלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר.
  • התקנה מקצועית – ההתקנה בעלת השפעה ישירה על חווית השימוש בגגון. שכן, במידה וההתקנה לא תתבצע בצורה מקצועית, הדבר עלול לסכן את השוהים תחת הגגון. לכן, יש להתקין את הגגון בעזרת הציוד המתאים והמקצועי ביותר. כמו כן, במידה ואין מיומנות או ידע בהתקנת גגונים, רצוי לשכור את שירותיו של איש מקצוע המתמחה בכך.
  • המלצות – ניתן להיעזר בהמלצות מחברים אשר רכשו בעבר גגון לביתם והיו מרוצים הן מהמוצר, והן מהשירות שקיבלו.

צל סאן – גגון לכניסה לבית מעץ

אנו בצל סאן, מתמחים בפתרונות הצללה בכל הגדלים עוד משנת 1995. צל סאן היא נציגתה של החברה הצרפתית Mitjavila, המוסמכת לתו תקן הגרמני. אנו דואגים שלב לפני התקנת הסוכך, להגיע ולמדוד בדיוק את הגדלים הנדרשים שעל פיהם נייצר עבורכם את פתרון ההצללה לכלי הרכב. בנוסף, אנו מספקים שירותי הובלה והרכבה ללא מאמץ מצדכם. אצלנו תוכלו לרכוש סוככים המיוצרים מחומרים האטומים לחלוטין למים הכוללים אחריות לחמש שנים.

צרו אתנו קשר לקבלת פרטים נוספים: נייד – 0524400044 משרד – 1-800-2222-18.

צור איתנו קשר

ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן