סוכך זרועות

מפרט טכני

  • סוכך מדגם מונובלוק 510, בעל תו תקן גרמני עולמי.
  • מתיחת הזרועות נעשית ע"י שרשת נירוסטה מאסיבית. (הזרועות החזקות בעולם! ). אופציה לשלטי זווית, המאפשר שינוי מהיר של זווית הסוכך מעלה ומטה עד 45 מעלות. (שינוי זווית הסוכך הנו דבר חשוב מאוד, שכן בעונות השנה , זווית חדירת השמש משתנה וכך מתאפשר שינוי מהיר של זווית הסוכך ע"י הלקוח עצמו מספר פעמים במהלך השנה).
  • כיסוי הסוכך- מבד דארלון בעל תו תקן גרמני בעל ציפוי טפלון וחומר מעקב בעירה, או לחילופין שמשונית P.V.C של חברת "העוגן" 6400 גרם.
  • הסוכך מחוזק בחיזוקים מיוחדים עשויים נירוסטה ומותאמים לתנאי מזג האוויר בארץ. ניתן לקרות סוכך זה בגגון, לקבלת אטימה מלאה מפני חדירת מים בין הקיר לסוכך.
  • אפשרות הפעלת הסוכך- הנה ידנית ע"י מנואלה, או מנועית- מנוע SOMFY הטוב בעולם, 5 שנות אחריות מלאה. כמו כן, ניתן לשלוט בסוכך גם ע"י שלט חוצה קירות. סוכך זרועות, הנו הנפוץ ביותר, היות והנו מתאים למגוון אופציות: עסקים, חנויות ובתי קפה, בתים פרטיים, מרפסות שמש וכדומה.
  • סוכך הזרועות הנו נייד ואינו מצריך כל רישוי מהרשויות.
  • על וולן הסוכך ישנה אופציה להדפיס את לוגו העסק במגוון אפשרויות, דבר אשר מקנה הבלטה של העסק ומבדיל אותו משורת העסקים באותו הרחוב.הטבעת הלוגו מתבצעת בלייזר על בד הסוכך בשיטה חדשנית, הטבעה אשר מחזיקה כחדשה לאורך שנים. במקרה של שמשונית P.V.C אנו משתמשים במדבקה מיוחדת ואיכותית שמתאימה במיוחד להדבקה על P.V.C.

 

סוכך קסטה

  • סוכך זרועות בעל תיבת אחסון דקורטיבית, עשויה אלומיניום, ננעל ונאטם הרמטית ומונע חדירת מים. העיצוב של סוככי זרועות הנו אלגנטי ואסטטי במיוחד וברמת גימור גבוהה. הקסטה עשויה מיחידה אחת, ללא חיבורים ושומרת על ניקיונו של הבד (במידה מסוימת ) ומגינה עליו ועל המנוע.
  • הפעלתו חשמלית, באמצעות מנוע SOMFY , המאפשר נעילה רכה ושקטה, הבד נגלל לתוך הקסטה בהפעלה פשוטה.
  • סוכך זרועות זה מותאם למקומות בהם האסטטיות חשובה מאוד וכן למקומות אשר הסוכך מיועד להיפתח לתקופה קצרה ורוב הזמן הנו סגור בתיבה הדקורטיבית. חסרונו של סוכך זה הוא בכך שאין אפשרות להטות את זווית הסוכך מעלה ומטה ע"י הלקוח. כמו כן, אין אטימה מלאה בין הקיר לסוכך.

סוכך זרועות – הפתרון האידאלי להצללה

 

במדינת ישראל שטופת השמש, מזג האוויר ברוב ימות השנה הוא די חם. בחודשי הקיץ כל כך חם שפשוט אי אפשר לשבת במרפסת היפה שעיצבתם בחוץ או בפטיו המקסים והפורח שלכם והרכב? רותח! כי הוא חונה תחת השמש הקופחת. אנו שמחים לבשר לכם שאין זו גזירת גורל חברים. יש לנו פתרון די פשוט עבורכם שבזכותו תוכלו להתפנק לכם באוויר הצח בכל ימות השנה – סוכך זרועות.

סוכך הזרועות הוא הכוכב הבלתי מעורער בתחום פתרונות ההצללה. זהו למעשה סוכך בד היושב על בין 2-4 זרועות אלומיניום חזקות, אשר ניתן לקפל או לשחרר אותן תוך שניות בודדות. הסוכך, שמותאם כמובן לגודל החלל שיש צורך להצלילו, הוא פתרון אסתטי ואלגנטי בעלות סבירה. למשל במרפסת שמש, כשהסוכך פתוח, נהנים בני הבית מהצללה נעימה; מפרטיות ומהגנה מפני קרני השמש החזקות ואפילו מפני גשם קל. במקום לסגור את המרפסת שהיא מבחינתנו הריאה של הבית, תוכלו להשאיר אותה פתוחה ואוורירית ולעשות שימוש בסוכך רק כשיש צורך. אם מזג האוויר נעים ניתן להשאיר את הסוכך זרועות סגור וליהנות ממנו. שימו לב – אם בחוץ ישנן רוחות חזקות, חשוב לסגור את הסוכך זרועות. הוא אינו מיועד בשום אופן לשימוש במצב שכזה ועשוי להתבלות תוך זמן קצר. ישנם סוככי זרועות אחרים המתאימים לשימוש ברוחות, כמו סוכך מרקיזה.

ההתקנה של סוכך זרועות היא מהירה מאד וכל מה שצריך הוא קיר תומך אליו הוא יחובר. ניתן להתקינו בין היתר במרפסות; מעל חלונות; בחניות; בכניסה לעסקים; בחנויות רחוב ובתי קפה ועוד. הסוככים מגיעים בגדלים שונים ויכולים להגיע גם עד 7 מטר עומק ו 3 מטר רוחב. מכיוון שהם ניידים אין כל צורך באישור כלשהו מהרשויות.

יתרונות בהתקנה דרך חברת צל סאן:

  • סוככי זרועות מיובאים מאוסטריה במגוון רחב של גוונים.
  • סוככי זרועות בנויים מרשת אוסטרית מיוחדת המאפשרת לראות דרכה.
  • הסוכך זרועות מאפשר 90% צל.
  • אחריות 3 שנים על הסככות.
  • אחריות לכל החיים נגד חלודה של ברגים ,צירים ואומים העשויים מנירוסטה.

כמו כן , אנחנו מייבאים בדי דראלון מגרמניה במגוון גוונים ,ניתן להזמין בכל מידה אנחנו מייצרים ומתכננים כל מידה!

מדובר במוצר חדשני ברמה גבוה מאד!

על איזה סוכך זרועות אנו ממליצים?

סוכך זרועות מדגם מונובלוק 510

זהו אחד הדגמים המבוקשים ביותר והוא בעל תו תקן גרמני עולמי. הזרועות של הדגם הזה נחשבות לחזקות בעולם והמתיחה שלהן נעשית על ידי שרשרת נירוסטה מאסיבית. מכיוון שזווית חדירת השמש משתנה מעונה לעונה, ניתן לשנות בקלות את זווית הסוכך מעלה או מטה עד 45 מעלות. הלקוח משנה את הזווית באופן עצמאי מספר פעמים בשנה וכך ניתן ליהנות מהצללה איכותית כל הזמן, ללא תלות בזווית חדירת קרני השמש.

כיסוי הסוכך: מיוצר מבד דארלון הפופולארי שהנו נושם ודוחה אבק, עובש וכדומה ומצופה בציפוי טפלון מעכב בעירה. הוא מספק פתרון מעולה להצללה וגם מגן מפני גשם קל. על גבי הסוכך ישנם חיזוקים מיוחדים עשויים מנירוסטה המתאימים לאקלים הישראלי. אופציה נוספת הוא כיסוי משמשונית P.V.C של חברת "העוגן" 6400 גרם. זוהי אופציה עמידה ומצוינת, אך יחסית לדארלון השמשונית נחשבת לפחות יפה. ניתן לקרות את הסוכך בגגון, לקבלת אטימה מלאה מפני חדירת מים בין הקיר לסוכך.

אופציות הפעלת סוככי זרועות: שתי אפשרויות ההפעלה הנפוצות ביותר הן הפעלה ידנית והפעלה מנועית. בידנית, משחררים או מקפלים את הסוכך באמצעות מוט מנואלה בתנועת סיבוב. במנועית, ישנו מנוע SOMFY הנחשב לטוב בעולם האחראי על קיפול או שחרור הסוכך. חשוב לציין שהמנוע מגיע עם 5 שנות אחריות מלאה, כך שאתם יכולים להיות רגועים. ניתן לשלוט בסוכך על ידי מתג וגם על ידי שלט חוצה קירות.

עיצוב: ישנה חשיבות לצבע הסוכך זרועות – ככל שהוא בהיר יותר, כך יהיה פחות צל ולהפך. חשוב להתאים את הגוון בהתאם למידת ההצללה הרצויה. אם אתם מעוניינים להתקין בבית העסק שלכם סוכך זרועות בולט שאי אפשר להתעלם ממנו, בוודאי תשמחו לדעת שישנה אופציה להדפיס את לוגו העסק במגוון עיצובים לבחירה. את הלוגו אנו מטביעים באמצעות קרני לייזר – זוהי שיטה חדשנית, שתשמור על הלוגו שלכם כחדש למשך שנים. במקרה של שמשונית P.V.C אנו משתמשים במדבקה מיוחדת ואיכותית שמתאימה במיוחד להדבקה על P.V.C  ועמידה בפני תנאי מזג אוויר משתנים.

 

סוכך קסטה

זהו למעשה סוכך זרועות בעל תיבת אחסון דקורטיבית עשויה מאלומיניום, הננעלת ונאטמת הרמטית ובכך מונעת חדירה של מים. הקסטה עשויה מיחידה אחת מוארכת, ללא חיבורים השומרת על ניקיונו של הבד (במידה מסוימת) ומגינה עליו ועל המנוע. הסוכך בעל מראה מעוצב, אלגנטי ואסתטי במיוחד וברמת גימור גבוהה.

הסוכך מופעל באמצעות מנוע SOMFY חשמלי, המאפשר נעילה רכה ושקטה. בתום הקיפול, הבד של הסוכך נגלל פנימה לתוך הקסטה בהפעלה פשוטה.

סוכך קסטה הוא פתרון מצוין למחפשים הצללה טובה, אך מבלי לוותר על האסתטיות והמראה האלגנטי. כדאי לרכוש אותו אם הוא אינו מיועד להיפתח לעיתים קרובות מדי ורוב הזמן יהיה סגור בתיבה הדקורטיבית. חסרונו של סוכך זה הוא בכך שאין אפשרות להטות את זווית הסוכך מעלה ומטה ע"י הלקוח. כמו כן, אין אטימה מלאה בין הקיר לסוכך.

 

טיפ לגבי תחזוקת סוככי זרועות:

חשוב לשמן את צירי הזרועות פעם בשנה, כדי למנוע חריקות שלהם עקב הצטברות לכלוך, חול ואבק. מעבר לכך אין צורך בתחזוקה נוספת.

 

 

מעוניינים בהתקנה של סוכך זרועות? הגעתם למקום הנכון! עם ותק של כמעט 30 שנים בתחום, צל סאן היא החברה המובילה בענף ההצללה, המתמחה בייצור, שיווק והתקנה של מגוון רחב של סוככים ומרקיזות ללקוחות פרטיים, בתי עסק, מוסדות, גני אירועים ועוד. הסוככים שלנו מיוצרים מהחומרים האיכותיים בשוק, בטכנולוגיות מתקדמות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. הלקוחות שלנו נהנים מייעוץ חינם בבית הלקוח ומשירות מקצועי, אמין ומהיר במיוחד. אז אם השמש מציקה ואתם מחפשים פתרון הצללה מושלם, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו הודעה באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים.

צור איתנו קשר

ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן