מרקיזה למרפסת מחיר

מרקיזה למרפסת – מחיר רכישה והתקנה

בעשור האחרון עולה הביקוש בארץ לסוככי מרקיזות למרפסות המספקים מענה מעולה לצרכי קירוי והצללה. חברת צל סאן הוותיקה והמוערכת, שמאחוריה שורה ארוכה של פרויקטים בכל קנה מידה לקוחות פרטיים ועסקיים, מייצרת ומתקינה סוככי מרקיזות למרפסת במחירים משתלמים במיוחד. המחירים האטרקטיביים כוללים בתוכם גם צרכי התקנה ומשתנים בהתאם למאפייני ומידות המרקיזה המבוקשת.

מרקיזה איכותית במחיר משתלם

המרקיזה שאנו מייצרים, משווקים ומתקינים הינה סוכך מתקפל מעוצב, עמיד ויציב בעל צורה מעוגלת דמוית כיפה, עם חזות מרשימה ואלגנטית, והיא מתאימה לשימוש בכל מזג אוויר עבור צרכים פרטיים ועסקיים. המרקיזה מאפשרת ליהנות באופן שוטף מהמרפסות ולרהטן ללא חשש מדהייה והירטבות הפריטים והחפצים. אנו מייצרים אותה מחומרי גלם באיכות גבוהה ביותר, הכוללים אלומיניום בעל חיזוקים מיוחדים לשלדה ובד שמשונית עבה וגמיש לסוכך, עמיד בפני קרינת שמש ומפני גשם. זאת בעוד שצורת הכיפה של המרקיזה מספקת קירוי היקפי עילי וצידי, המגדיל את יכולות ההגנה מפני שמש ישירה ומפני גשמים. כמו כן, אנו מתקינים את הסוכך עם מסגרת קבועה לקיר באופן הרמטי המונע חדירת גשמים ומים, ומגדיל את חוזק ויציבות המוצר. הסוכך מסופק בשלל מידות עם מגנון הפעלה ידני או חשמלי. חשוב לציין כי אנו גובים על סוכך מרקיזה למרפסת מחיר משתלם במיוחד ביחס לאיכות חומרי הגלם והגימור של המוצר, חוזקו ועמידתו רבת השנים, ומספקים אותו עם אחריות מקיפה עבור הקונסטרוקציה, המנגנון וכנגד חלודה.

השפעת מאפייני ומידות המרקיזה על מחירה

אנו מספקים מרקיזות בסוגים שונים בשלל מידות וגדלים, החל ממרקיזות קטנות לפתחי חלונות ועד לגדולות במיוחד למרפסות שמש בעומק הגדול משני מטרים. כמובן שמחיר המרקיזה מושפע ממידותיה, הדורשות למשל יותר חומרי גלם ויותר זמן לייצורן. לדוגמא, ככול שהמרקיזה יותר גדולה כך יש צורך להוסיף עוד תומכי אלומיניום מתקפלים שיתמכו בסוכך. כמו כן, עלות המרקיזה גדלה כאשר מבקשים לרכשה עם מנגנון הפעלה חשמלי על פני ידני, הכולל מנוע חזק ואיכותי.

עלות ההתקנה

מלבד עלות המרקיזה עצמה, מחירה מגלם גם את עבודות התקנתה המבוצעת על ידנו באופן מקצועי בעזרת צוות מיומן ואחראי. עלות ההתקנה מושפעת ממורכבות העבודות הנדרשות. בתור ההתחלה, גודל המרקיזה משפיע על מורכבות ההתקנה והצורך בהגדלת מידת חיזוקי הסוכך לקיר. כמו כן, המורכבות מושפעת ממאפייני המבנה ומיקום ההתקנה, למשל מסוג ואיכות הקיר או ממידת הנגישות לקיר שעליו יותקן הסוכך.

הזמנת סוכך מרקיזה במחיר אטרקטיבי

להזמנת מרקיזה למרפסת במחיר אטרקטיבי, לקבלת פרטים ומידע נוסף וייעוץ מקצועי ללא עלות אצלכם בבית, צרו קשר עם צל סאן בטלפונים 1800-2222-18 ו- 050-5753535, או במייל tzel-sun65@walla.com.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן