מחיר סוכך זרועות

סוככי זרועות-מחירים וטיפים לרכישה

פתרונות הצללה

בכל מרפסת ביתית, מומלץ להתקין פתרון הצללה. שכן, על מנת שיהיה ניתן לשבת במרפסת גם בשעות שהשמש קופחת, או בשעה שיורד גשם, חשוב שיהיה פתרון הצללה איכותי במרפסת. מבין פתרונות ההצללה השונים, סוכך הזרועות בולט באיכות וביעילות שלו. ישנם פרמטרים שונים שיש לבחון טרם שרוכשים סוכך זרועות חשמלי (מחיר, מידות ועוד). על כן, במאמר הבא ניתן לקרוא בהרחבה אודות פתרון ההצללה הנ"ל, וכן על טיפים שמומלץ ליישם טרם הרכישה.

סוככי זרועות-מחיר

עלות סוכך זרועות אינה קבועה ואחידה, אלא משתנה בהתאם לכמה אלמנטים, דוגמת:

  • מידות הסוכך – כלל האצבע הוא, שככל שיש צורך בסוכך יותר גדול, כך המחיר יהיה יותר יקר.
  • חשמלי או ידני – ישנם סוככים המתקפלים בצורה ידנית, בעוד שאחרים מתקפלים בצורה חשמלית. כאשר הסוככים החשמליים, לעיתים יהיו יותר יקרים מאלו הידניים.
  • מותג מוכר – ישנם מותגים שונים המתמחים בייצור פתרונות הצללה. מצד אחד, בחירה בסוכך של מותג מוכר מבטיחה כי הסוכך הינו איכותי ומקצועי, אך מצד השני הדבר לעיתים מייקר את העלות של הסוכך.
  • זווית – ניתן להתקין סוכך עם אפשרות להסיט את הסוכך בכמה מעלות. כך, ניתן להנות מפתרון הצללה בהתאם למיקומה של השמש בשעות היום.

סוכך זרועות – יתרונות

כאשר בוחרים להתקין סוכך זרועות במרפסת, נהנים מכמה יתרונות, כמו:

  • אפשרות לצל או לשמש – הודות לכך שהסוכך מתקפל, ניתן לשלוט על רמת חשיפת השמש במרפסת. כך, במקרים בהם רוצים להנות מקרני השמש, ניתן לקפל את הסוכך בקלות ובמהירות.
  • עיצוב – כיום, ניתן להתקין סוכך מעוצב, שישדרג את הנראות הכללית של המרפסת.
  • פתרון הצללה בעלות נמוכה – מבין פתרונות ההצללה השונים, הסוכך הינו בין הפתרונות היותר זולים. כך, במקרים בהם ישנו תקציב מוגבל, בחירה בסוכך תהיה הבחירה הנכונה.

סוככי זרועות מחירים

טיפים לרכישת סוכך זרועות

על מנת להפיק את מרב התועלת מהסוכך, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים טרם הרכישה:

  • מדידת השטח – טרם ניגשים לרכוש את הסוכך, יש למדוד בצורה מדויקת את השטח שנדרש להצללה. שכן, ניתן למצוא סוככים במגוון רחב של גדלים, לכן חשוב לבחון מהו הגודל הנדרש טרם הרכישה.
  • עמידות – חשוב לבחור בסוכך העשוי מחומרי גלם איכותיים ועמידים ביותר. שכן, הסוכך חשוף לנזקי מזג האוויר, לכן הוא מוכרח להיות עשוי מחומרי גלם עמידים במיוחד.
  • מותג מוכר – על מנת להבטיח רכישת סוכך איכותי ועמיד, מומלץ לרכוש סוכך מבית מותג מוכר, המתמחה בייצור פתרונות הצללה. שכן, כשם שישנם מותגים המתמחים בייצור מוצרי חשמל, כך ישנם מותגים המתמחים בייצור פתרונות הצללה.
  • חנות מקצועית ואמינה – יש לבצע את הרכישה מחנות מקצועית ואמינה, המאופיינת במוצרים האיכותיים שהיא מספקת. כמו כן, כאשר בוחרים בחברה מקצועית, ניתן להיעזר באנשי הצוות בתהליך בחירת הסוכך, ולהבטיח רכישה נכונה ומוצלחת.
  • הצעות מחיר – ניתן לחסוך בעלויות במידה ומבצעים סקר שוק והשוואת מחירים טרם הרכישה. לכן, מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות שונות, על מנת שיהיה ניתן להשוות בין המחירים ולבחור בחברה עם המחיר המשתלם ביותר. אך חשוב לציין כי לא רצוי לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא ליישם את יתר הטיפים המובאים ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להצביע על סוכך באיכות ירודה.
  • אתר בית – כל חברה מקצועית, תציג את פתרונות ההצללה שהיא מספקת באתר בית ייעודי. על כן, ניתן להיכנס לאתר הבית של החברה, על מנת לבחון את קטלוג המוצרים, את רמת האיכות של חומרי הגלם וכן את טווח המחירים.
  • מיקום הסוכך – יש להגדיר מראש את המיקום של הסוכך. שכן, חשוב להתקין את הסוכך על גבי קיר בלוקים או קיר בטון, ולא על גבי קיר גבס.
  • גורמים מפריעים – חשוב לוודא כי אין גורמים שעשויים להפריע לפתיחת או לסגירת הסוכך. כך לדוגמא, במידה וישנם ענפים, חוטי חשמל וכדומה המפריעים לסוכך, יש לבחון האם ניתן לפתור זאת. במידה ולא, יש לבחור לסוכך מיקום חלופי.
  • איכות הבד – מעבר לאיכות הזרועות עצמן, חשוב להיות ערים גם לאיכות הבד שנפרס על גביהן. שכן, הבד עצמו הוא זה שמגן בפועל מפני גשם, וכן הוא זה שמצל על השוהים תחתיו. לכן, חשוב לבחור בבד איכותי ועמיד ביותר.

צל סאן – סוכך למרפסת שמש-מחיר משתלם

אנו בצל סאן, מתמחים בפתרונות הצללה בכל הגדלים עוד משנת 1995. צל סאן היא נציגתה של החברה הצרפתית Mitjavila, המוסמכת לתו תקן הגרמני. אנו דואגים שלב לפני התקנת הסוכך, להגיע ולמדוד בדיוק את הגדלים הנדרשים שעל פיהם נייצר עבורכם את פתרון ההצללה לכלי הרכב. בנוסף, אנו מספקים שירותי הובלה והרכבה ללא מאמץ מצדכם. אצלנו תוכלו לרכוש סוככים המיוצרים מחומרים האטומים לחלוטין למים הכוללים אחריות לחמש שנים.

אנו מציעים ללקוחותינו לבחור את מנגנון ההפעלה של סוכך הזרועות שיכול להיות ידני או חשמלי. הסוכך החשמלי כולל מנוע של SOMFY הטוב בעולם, המסופק עם אחריות לחמש שנים. בנוסף, אנו מוכרים סוכך זרועות חשמלי מדגם קסטה, מעוצב ומרשים, עם תיבת אחסון עמידה ויפה בעלת נעילה הרמטית למים.

להזמנת סוכך זרועות במחיר כדאי ובאיכות חסרת פשרות, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בביתכם ללא עלות, צרו קשר עם צל סאן בטלפונים 1800-2222-18 ו- 050-5753535, או במייל tzel-sun65@walla.com.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן