סככות צל לרכב

  • המחירים מתייחסים לאיזור גוש דן (כפר סבא – יבנה)

 

איך מייצרים הצללה מעל הרכב הפרטי?

פתרונות הצללה לרכב מונעים הרבה בעיות. ראשית, הם מגנים על הרכב מפני השמש הקופחת ועוזרים לשמור על הצמיגים. בעזרת הצללה ניתן למנוע מהצמיגים להתייבש ולהגן על הפח והצבע. שנית, הצללה עוזרת לשמור על חלל פנים מקורר ומשפיעה לטובה על הערך של הרכב. היא חוסכת את הצורך בהפעלת מזגן ואידיאלית במקומות חניה פתוחים.

השאלה היא איך מייצרים הצללה נכונה מעל הרכב הפרטי. כיום יש מגוון רחב של סככות צל לרכב וההבדלים בין הדגמים השונים באים לידי ביטוי במידות, בעיצוב ובמחיר. ניתן למשל להתקין סככה לרכב באופן קבוע או להעדיף סככה לרכב על גלגלים. היתרון של סככה קבועה הוא עמידות וחוזק, לעומת סככה ניידת שלא דורשת אישור מהרשות המקומית או משאר הדיירים בחניה של בניין משותף.

סוכך יעניק הצללה אידיאלית למקומות חניה. סוכך קבוע עשוי לדרוש רישיון עירוני אבל הוא דומה לפרגולה מבחינת חוזק ועמידות, בעוד סוכך נייד מתקפל יתאים לבעלי רכבים שרוצים להזיז את ההצללה ממקום למקום. לעומת זאת, סוכך זרועות מופעל עם מנגנון ידני או חשמלי והוא מותקן על קיר הבניין.

חומרי גלם ומבצעים על סככות

סוככים לרכב מיוצרים מחומרי גלם חזקים ועמידים. הם בנויים בדרך כלל משלדת מתכת, ברזל מגולוון או אלומיניום ובחלק העליון יש מוסיפים פתרונות הצללה מבד נמתח כמו PVC או שמשונית. סוכך לרכב יכול לשמש לקירוי והוא מיועד גם להגדרה של שטח פרטי בחניונים ציבוריים. בנוסף, ניתן להשיג סוכך לרכב במבצע ולשדרג את החניה בעלות מינימאלית.

סככות לרכבים – עוד דרך לחסוך בהוצאות על סככות לרכב היא לבנות אותן לבד. בניית סככה היא משימה פשוטה ובטוחה מכפי שנהוג לחשוב. הסככות מגיעות בתוך קיט מסודר שבתוכו יש את כל הכלים הנדרשים לטובת הבנייה. אין צורך בשימוש בכלים נוספים, בהפעלת כוח פיזי או ברקע טכני מסוים כדי לבנות את הסככות. הוראות ההרכבה מצורפות למוצר וניתן כמובן להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

מומלץ לתת עדיפות לדגמי סככות לרכב אלומיניום. זהו חומר גלם עמיד בפני שיתוך, קל משקל, נוח לעיבוד ובעיקר אסתטי. אפשר לצפות את שלד האלומיניום של הסככה בשכבת צבע ולהשיג אותו בגוונים בהירים או כהים. סככת אלומיניום משדרגת את החניה הפרטית ומשנה לחלוטין את הכניסה לבית. היא יעילה בהגנה על כל סוגי הרכבים וניתן להזמין אותה במידות מסוימות לבחירת הלקוח.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן