סגירות חורף לפרגולה

סגירות חורף לפרגולה בעזרת סוככי מסך

חברת צל סאן מתמחה בביצוע סגירות חורף איכותיות ומודולאריות לקירוי גגות וחיפוי קירות ברמות גימור גבוהות ועם עמידות ארוכת שנים בהתאמה מלאה לצרכיו של כל לקוח פרטי או עסקי. סגירות אלו מוצעות עבור שלל צרכים לרבות סגירת מרפסות, בתי קפה, בריכות שחייה, אולמות אירועים ותוספות לבתי קרקע. כמו כן, חברתנו מתמחה בביצוע מקצועי של סגירות חורף לפרגולות במחיר משתלם במיוחד, בין היתר עזרת סוככי מסך.

הצורך בסגירת חורף לפרגולה

פרגולות מספקות מענה מושלם לעונה הקיץ עם מתחם מוצל שנעים לשהות בו בימים חמים. אולם עם בוא החורף, הקור, הרוחות והגשמים, הפרגולות ננטשות ועומדות לא מנוצלות למשך תקופה ממושכת. מצב זה ניתן בהחלט לשינוי על ידי סגירת חורף של פרגולות כפי שחברתנו מציעה. הסגירה תעניק לכם מרחב חיצוני מוגן, נעים ואסטטי שישמש אתכם בימות החורף הקרים והרטובים ותפטור אתכם מהצורך לאפסן ולהגן על כל פריטי הריהוט והחפצים המאופסנים בפרגולה.

סגירה בעזרת סוככי מסך

סוככי מסך שאנו מספקים המכונים גם צלונים מעניקים פתרון אידיאלי לסגירה של מתחמים וחללים שונים, ביניהם גם סגירות חורף לפרגולה. מדובר בסוככים מעוצבים ואיכותיים שהינם מעולים לסגירת חורף מתוחה וטובה של מרפסות ופרגולות. מאפייני פתרון זה כוללים בין היתר:

  • סוככי מסך מתאימים למגוון סוגי פרגולות מחומרים שונים, וכן לפרגולת הניצבות על רגליים או נשענות ומחוברות לקיר.
  • בד מתוח ואסטטי – מתיחתו המלאה של הסוכך מושגת על ידי משקולות בתחתיתו.
  • הוספת חלונות – כחלק מהתאמה אישית של סוככי מסך המסופקים על ידינו תוכלו גם לבחור בסוככים לפרגולות עם חלונות משובצים או שקופים.
  • מנגנון הרמה – בימים יפים תוכלו בקלות ובפשטות להרים את סוככי המסך בעזרת מנגנון פתיחה ידני או חשמלי.
  • סוכך מעניק תחושה מלאה של פרטיות ביחד עם שמירה על צביון של מתחם חיצוני.
  • סגירת קיץ – הסוככים טובים גם לסגירת קיץ עם הגנה מעולה מפני קרינת וחום השמש ובהיותם תורמים לצינון משמעותי של מתחם הפרגולה.
סגירה באמצעות סוככי מסך מיוחדים

עימנו תוכלו גם לבצע סגירת חורף לפרגולה בעזרת סוגים שונים של סוככי מסך, הכוללים:

  • סוכך מסך כבלים – סוכך מאוד חזק ועמיד המתאים לפרגולות גבוהות במיוחד ולמקומות עם משטר של רוחות חזקות.
  • סוכך מסך מסילות – סוכך מסך מעוצב ויוקרתי המורכב ממסילות דקורטיביות מאלומיניום. כמו כן, למשטרי רוחות ניתן לחזק את הסוכך עם חיזוקים של אלומיניום במרכזו.
הזמנת סגירת חורף לפרגולה

להזמנת סגירת חורף לפרגולה איכותית בהתאמה אישית ובמחיר משתלם, לקבלת עוד מידע ופרטים נוספים וייעוץ מקצועי בחינם בבית שלכם, צרו קשר עם צל סאן בטלפונים
1800-2222-18 ו- 050-5753535, או במייל tzel-sun65@walla.com.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן