חניה מקורה לרכב

המחירים מתייחסים לאיזור גוש דן (כפר סבא – יבנה)

סרטון המחשה להצללה לרכב:

חנייה לרכב – המדריך המלא

שמירה על הרכב בעזרת חניה מקורה

על מנת לשמור על נראות הרכב, על הפלסטיקה שבפנים הרכב ועוד, יש לדאוג להחנות את הרכב במקום מקורה. הקירוי מסייע לשמור על הרכב, והוא מונע הצטברות של חום בתוך חלל הפנים. כמו כן, הקירוי יעיל גם בחורף, זאת משום שהוא מאפשר גישה נוחה לרכב בימים גשומים וסוערים. בעזרת הקירוי ניתן להגן על הפח והצבע של הרכב, למנוע בלאי ושחיקה, לחסוך בהוצאות על תיקוני פחחות ולהפוך את החניה למקום פרטי ואסתטי.

סגירת חניה מקורה – מגוון אפשרויות

יש כמה פתרונות קירוי יעילים עבור חניות וכלי רכב. ההבדלים העיקריים הם בין קירוי כנף שמותקן על עמודי ברזל מגולוון ודורש הצמדה לחומת בטון או חפירה ובסיסו באדמה, לבין פרגולה וגגון. שכן, הפרגולה והגגון מיוצרים בדרך כלל מאלומיניום כי מדובר על חומר קל משקל ועמיד בפני שיתוך. בנוסף, אפשר לשלב קירוי עליון שמיוצר מיריעת PVC או פוליגל. המידות של הקירוי הן תמיד לפי מידת החניה וסוג הרכב.

חניה מקורה-מחיר

בהשוואה בין פתרונות חניה מקורה מחיר נקבע לפי פרמטרים מסוימים, כמו:

  • מידות – יש לבדוק את המידות ואת ההשפעה שלהן על המחיר. המידות מסופקות על ידי היצרן והן מתייחסות לרוחב, אורך וגובה הקירוי או הפרגולה.
  • איכות חומרי הגלם – כדאי לברר לגבי התכונות והמפרט הטכני. חניה לרכב אמורה לעמוד ברוחות בעוצמה גבוהה של 150 קמ"ש ויש דגמים עם מערכת מסילת אלומיניום וקונסטרוקציה מפלדה מגולוונת. השימוש בחומרי גלם איכותיים מן הסוג הזה משפיע על המחיר ויכול לגרום לפערים של עשרות אחוזים בין דגמים מסוימים.
  • יסודות – בניגוד למה שנהוג לחשוב, חניה מקורה לרכב לא חייבת להיות יקרה. אפשר לחסוך בהוצאות על ידי רכישת כל חלקי החניה בקיט להרכבה עצמית. הרכבה עצמית לא דורשת מאמץ פיזי והיא מגיעה יחד עם הוראות ברורה. ההרכבה נעשית בעזרת מסילות ואין צורך בסולם או כלים מיוחדים. בחלק מפתרונות הקירוי גם לא צריך לבצע יציקת יסודות, כי הקיבוע של עמודי החניה נעשה על ידי חיבור ברגים לרצפה.

חניה לרכב מאלומיניום – טיפים לרכישה

על מנת להבטיח רכישה נכונה, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים טרם הרכישה:

  • חברה מקצועית ואמינה – חשוב ביותר שלא להקל ראש בבחירת החברה ממנה רוכשים את החניה. שכן, על מנת שהרכב יקב את מלוא ההגנה, יש לבחור בחניה העשויה מחומרי גלם איכותיים ועמידים ביותר. על כן, בחירה בחברה מקצועית תבטיח כי כל חומרי הגלם המשמשים לבניית החניה, הינם איכותיים ומקצועיים ביותר.
  • תו תקן – בין הדרכים להבטיח כי מדובר על חברה מקצועית ואמינה, היא לוודא כי החברה עומדת בתווי התקן המחמירים בתחום.
  • צוות עובדים מקצועי – יש לבחור בחברה עם צוות עובדים מקצועי ואדיב, על מנת שזה יוכל לסייע לכל לקוח בתהליך הרכישה. שכן, כאשר יש צוות עובדים מקצועי, ניתן להיעזר בידע של אנשי הצוות, לבחירת החנייה המתאימה ביותר לכל לקוח.
  • נראות – מעבר לפונקציונליות שיש לחניה המקורה, ניתן כיום להנות גם מחניה מקורה בעיצוב שישדרג את חניית הבית. על כן, מומלץ לבחון את קטלוג המוצרים של כל חברה, ולבחור בחברה עם המוצר שמעוצב בצורה המתאימה לכל אחד.
  • המלצות חיוביות – בין הדרכים היותר יעילות לבחירת חברה המספקת חניות מקורות, היא קבלת המלצות חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, בני שמפחה, או מכרים מהעבודה, אשר רכשו בעבר חנייה מקורה לביתם והיו מרוצים הן מהמוצר והן מהשירות שקיבלו. כמו כן, במידה ולא מכירים אנשים כאלה, ניתן להיעזר בהמלצות המופיעות באינטרנט וברשתות החברתיות.
  • השוואת מחירים – על מנת שיהיה ניתן לבחור בחברה עם המחיר המשתלם ביותר, ניתן לערוך השוואת מחירים. על כן, מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות שונות, על מנת שיהיה ניתן לבחור בחברה עם המחיר המשתלם ביותר. אך יש לציין כי לא מומלץ לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא ליישם את שאר הטיפים המובאים ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להעיד על חניה העשויה מחומרי גלם באיכות ירודה.
  • התייעצות עם מומחים – טרם ניגשים לרכוש חניה מקורה, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום. כך, ניתן יהיה להתאים את החניה המתאימה ביותר לצרכים של כל אחד.

לסיכום, כל בעל רכב יכול להשיג קירוי שמתאים לצרכים, לדרישות ולמסגרת התקציב שלו. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע במקרה של התלבטות ולהתרשם מהדגמים באתרי האינטרנט.

צל סאן – חניות איכותיות לרכב

אנו בצל סאן, מתמחים בפתרונות הצללה בכל הגדלים עוד משנת 1995. צל סאן היא נציגתה של החברה הצרפתית Mitjavila, המוסמכת לתו תקן הגרמני. אנו דואגים שלב לפני התקנת הסוכך, להגיע ולמדוד בדיוק את הגדלים הנדרשים שעל פיהם נייצר עבורכם את פתרון ההצללה לכלי הרכב. בנוסף, אנו מספקים שירותי הובלה והרכבה ללא מאמץ מצדכם. אצלנו תוכלו לרכוש סוככים המיוצרים מחומרים האטומים לחלוטין למים הכוללים אחריות לחמש שנים.

צרו אתנו קשר לקבלת פרטים נוספים:

 נייד – 0524400044 משרד – 1-800-2222-18.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן