גגון לחניה לרכב

  • המחירים מתייחסים לאיזור גוש דן (כפר סבא – יבנה)

סרטון המחשה להצללה לרכב:

 

כל מה שצריך לדעת על הצללה לרכב

גגון חניה לרכב מיועד לספק הצללה יעילה. הגגון מיוצר בדרך כלל מאלומיניום כי מדובר על חומר גלם עמיד, נוח לעיבוד ואסתטי. האלומיניום עמיד בפני שיתוך ואידיאלי בתור גגון לחניה לרכב פרטי או מסחרי. אפשר להשתמש בו בחניה פרטית של בית צמוד קרקע, בחניה ציבורית או בחניה שהיא חלק משטח של בניין משותף. כמו כן, הגגון מומלץ לבתי עסק שרוצים לייצר מקומות חניה נוחים ונגישים עבור קהל הלקוחות.

הגגון עומד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות והוא בטיחותי לחלוטין. בעזרת הגגון ניתן לעבור את החורף בהצלחה ולשמור על ערך הרכב גם בימי קיץ חמים במיוחד. הגגון מייצר סביבה נעימה וקלה יותר לבעלי הרכב ויש לו גם משמעות מבחינת שמירה על פרטיות. השאלה היחידה היא כיצד בוחרים גגון ומה משפיע על המחיר.

כך תבחרו גגון מוצלח

יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים גגון לחניה הפרטית או המשותפת. ראשית, חשוב מאוד לבדוק את המידות של הגגון בהשוואה למידות החניה. רצוי להביא בחשבון מגבלות חוקיות על בניית גגון בשטח שאינו פרטי ועל הנחיות שקובעות באיזה מרחק צריך להיות הגגון מכלי רכב אחרים. בחלק מהמקומות נדרש רישוי של הגגון וקבלת אישור מהרשות המקומית. מבחינה משפטית, אסור להתקין גגון שמפריע להולכי רגל או מייצר מטרד לציבור.

שנית, גגון מוצלח אמור להיות דקורטיבי. הוא צריך לשלב בין פתרון פונקציונאלי של הצללה מלאה לבין ערך אסתטי. הגגון הוא הדבר הראשון שרואים כאשר נכנסים לבית או לחניה של הבניין המשותף. אפשר להתרשם מהעיצוב של הגגון באמצעות ביקור באולמות התצוגה או לראות תמונות באתרי האינטרנט.

מה משפיע על מחיר הגגון?

בהשוואה בין דגמים שונים של גגון לחניה מחיר מושפע משורה ארוכה של פרמטרים. פערי המחירים עשויים להגיע לעשרות אחוזים והם דורשים השוואה יסודית. המחיר נקבע למשל לפי איכות חומרי הגלם שבהם משתמשים על מנת לבנות את הגגון, לפי הצורך בהתקנה לעומת הרכבה עצמית ולפי המידות.

אפשר לחסוך בהוצאות על ידי בניית גגון לחניה באופן עצמאי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, בניית הגגון אינה מורכבת והיא גם לא מחייבת רקע טכני מסוים. גגונים מתקפלים או קבועים מגיעים עם ספר הדרכה ויש סרטונים באתרי האינטרנט שמסבירים מה צריך לעשות כדי לבנות אותם. בניה עצמית חוסכת את הצורך בהזמנת איש מקצוע והיא מאפשרת ללקוחות לצמצם חלק מההוצאות.

תוכלו גם למצוא אצלנו סוככי זרועות >>

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן