בניית חניה מקורה לרכב

  • המחירים מתייחסים לאיזור גוש דן (כפר סבא – יבנה)

סרטון המחשה להצללה לרכב:

איך בונים חניה מקורה?

חניה פרטית מקורה מגנה על הרכב ומונעת בלאי ושחיקה. היא חוסמת את קרני השמש ויכולה לסייע לשמירה על ערך הרכב גם בתקופת החורף. חניה מקורה מבטיחה רמה גבוהה של פרטיות והיא מתאימה לכל סוגי הרכבים.

אפשר לבנות חניה מקורה בבית הפרטי או בחניה פרטית של בניין משותף. במקרה של בניית חניה בבית פרטי אין בדרך כלל צורך באישור מגורם כלשהו, אך בחניה של בניין משותף נדרש אישור של הרשות המקומית. הדגש העיקרי צריך להיות על בניית חניה באופן שלא יפריע לתנועה, להולכי רגל או לכלי רכב אחרים.

זמן הרכבה וכלי עבודה

מבחינה טכנית, בניית חניה מקורה לרכב היא משימה פשוטה מכפי שנהוג לחשוב. משך הזמן הממוצע הנדרש לבניית חניה בגודל סטנדרטי הוא 4-5 שעות. אפשר לבצע את הבנייה לבד או להיעזר באדם נוסף. אין צורך ברקע טכני על מנת לבנות את החניה וההרכבה עצמה מבוצעת על פי הנחיות היצרן.

ערכת הרכבה של חניה מקורה מגיעה עם כל הכלים הנדרשים. הקירוי של החניה הוא בדרך כלל מפוליקרבונט דופן כפול וההרכבה נעשית באמצעות מסילות. אין צורך גם בסולם או כלים מיוחדים על מנת להרכיב את החניה, כל עוד מקפידים על הנחיות היצרן. במקרה של דילמה או התלבטות אפשר ליצור קשר עם אנשי מקצוע ולבקש עזרה.

ניתן כמובן להיעזר בכלי עבודה מסוימים על מנת לבנות את החניה המקורה. בשלב הראשון כדאי להוציא מהערכה את כל החלקים והכלים ואת הוראות ההרכבה. בשלב השני יש לבדוק איזה כלים רלוונטיים לכל חלק בערכה ובאיזה אמצעים אפשר להשתמש על מנת לחסוך במאמץ. כמו כן, רצוי להצטייד באביזרי בטיחות כמו כפפות וכובע במידה ומרכיבים את החניה תחת השמש הקופחת.

למה לבנות לבד את החניה המקורה?

היתרון הכי גדול של בניית חניה מקורה באופן עצמאי הוא חיסכון בהוצאות. ערכה לבנייה עצמית עולה הרבה פחות בהשוואה לרכישת חניה יחד עם הרכבה והתקנה. כמו כן, אין צורך ביציקת יסודות על מנת להרכיב את החניה. הקיבוע של עמודי החניה נעשה על ידי חיבור ברגי ג'מבו לרצפה והתוצאה היא עמידות מוגברת לשנים רבות.

לצורך השוואה, יש גם פתרונות קירוי פשוטים יותר שלא דורשים מעל 30 דקות עבודה. קירוי חניה מהיר ואיכותי בגודל של 3X4 מטר עם רגליות פלסטיק למשל מיועד להגנה נגד שמש וגשם ומשקלו עד 80 ק"ג בלבד.

 

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן