קירוי חורף למסעדות

קירוי חורף למסעדות ובתי קפה

חברת צל סאן מובילה בפתרונות קירוי והצללה למגזר העסקי ומאחוריה פרויקטים גדולים רבים. החברה מציעה ללקוחותיה שירותי קירוי חורף למסעדות ובתי קפה באופן מקצועי, אסטטי ואיכותי ביותר. הקירוי מוצע עבור מחיר הוגן ומאפשר לנצל את שטחו החיצוני של בית העסק גם בעונה הגשומה והקרה.

היתרונות של קירוי חורף

קירוי חורף לבתי קפה ומסעדות שחברתנו מבצעת מעניק קשת רחבה של יתרונות מהותיים. החשוב ביותר שבהם הינו האפשרות לנצל גם בעונה הקרה את המתחם החיצוני של המקום, וכך למנוע צמצום מקומות ישיבה והקטנת רווחים. בנוסף, מתחם חיצוני מקורה מועדף על ידי לקוחות רבים המעוניינים באווירה הייחודית מבלי לוותר על סביבה מוגנת וחמימה.

קירוי חורף מודולארי בהתאמה אישית

עם חברתנו תזכו בקירוי חורף מקצועי המותאם אישית למסעדה ולצרכים וההעדפות שלכם. מדובר בקירוי מודולארי שאינו נדרש באישורים מיוחדים, הניתן להסרה בתום החורף ולשימוש חוזר בעונה הקרה הבאה. טרם ביצוע פעולות הסגירה נדאג להגיע לבית העסק כדי לבחון את מידותיו ומאפייניו הייחודיים. בהתאם לנתונים אלו נייעץ לכם על סוג סגירה נכון עבורכם ויחד עמכם נתכנן קירוי מושלם למסעדה או לבית הקפה. הקירוי יתאים למקום במידותיו, חזותו, חומרי הגלם שלו, אופן סגירתו ופתיחתו וגווניו, ובמידת הצורך יכלול גם פרסום של שם העסק, הלוגו שלו ופרטיו.

בידוד ואיטום מרחב חיצוני

קירוי חורף למסעדות ובתי קפה שאנו מבצעים יעניק לכם מתחם חיצוני סגור אסטטי ומרשים, המבודד ואטום לחלוטין מפני קור, רוח וגשם. תכונות אלו מושגות בזכות מספר גורמים:

  • בד הכיסוי – אנו משמשים בבדים איכותיים, חזקים ועמידים האטומים לחלוטין בפני מים, ומותקנים באופן מתוח ונאה המכבד את בית הקפה ויושביו.
  • קונסטרוקציה – את קירוי החורף נבנה מקונסטרוקציית ברזל מגולוון עם 4 שכבות של צבע, כדי שיעניק מבנה איתן, יציב ובטוח גם בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים.
  • התקנה – ההתקנה מבוצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן של חברתנו המספק אטימה הרמטית בין הקירוי למבנה. העבודה מבוצעת ברמה גבוהה ביותר עם גימור מושלם ולשביעות רצונכם המלאה.
הזמנת קירוי חורף

להזמנת קירוי חורף למסעדות או בתי קפה בהתאמה אישית מלאה ובמחיר משתלם, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בחינם בבית העסק, צרו קשר עם צל סאן בטלפונים 1800-2222-18 ו- 050-5753535, או במייל tzel-sun65@walla.com.

נשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן